Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.01.2012, 20:48
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

no perkele. nyt tuli vasta kunnolla ihmeteltyä tuota uutta garretin keskiöö, ja totesin että on tainnu päästä liian pieneksi hiottu turbiini pyörä päästä mukaan. karvan alle millin pienempi halkaisijaltaan tuo pyörä kuin edellinen. liekköhän odoteltavissa ongelmia heräämisen suhteen?? keskikäää en kyllä rupea enää palauttamaan ja odottelemaan, mutta englannista lötyisi kyllä orkkis akseli kohtuu hintaan. jos sen vielä raaskisi tilata ja tasapoinotuttaa paikoilleen. ja johdinsiivissä oli myös pikkuisen jälkiä ja niitä löytyisi tuolta kiinan maalta myös. mutta ei taida niin väliksi tässä köytössä olla jos hiukan jälkiä niissä. vai mitä on raati mieltä

__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.01.2012, 22:03
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

jos Happy whit Holset, niin sitten tänään pajalla oli Graxy whit garrett. huomenna parit coolerin putket ja dp. muokkaus ja jollain ilmeellä pakopaine mittari kiinni niin pääsee säätämään. toiveet korkealla tällähetkellä. ainut ongelma oli tuohon pakopaine mittariin kun olin epähuomioissani ostanut 4mm helmen satsiin kun olis 5mm tarvis, eikä huomenna semmoista varmaan mistään edes saa. prkl
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.01.2012, 17:55
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Uusi ahdin pistetty paikoilleen ja käyty testaamassakin. ja säädetty ja säädetty pers tuntumalla ja parin mittarin avulla. sitten iski pieni takaisku kun pakosarjan tiiviste tuli välistä pois, syyksi selvisi 2mm ohuempi sarjan laippa ja oli pultti pohjannut eikä kirinyt kunnolla. prkl. mutta nyt on makia ajella kun ahdin heräilee 1600 kierrokselta ja pakopaineet on 0.4bar edellä kiihdytyksessä aina sinne vajaaseen kiloon jonka jälkeen siivet aukeaa loppuun asti ja pakopaineet tippuu sitten samaaan ahtojen kanssa. tosin täysin oikeita paineita nyt ei tiedä kun se tiiviste vuotaa, viikolla uusi tiiviste ja paikoilleen kun seuraavan kerran olisi vapaata. max ahdot tällähetkellä siinä barin tuntumassa, savua ei näy muuten kuin paikallaan polkaistaessa, tuli laitettua muokkaamaton kara paikoilleen mikä edes auttaa tuota ilmiöö, voi olla että viistetty kara tulee vielä paikoilleen kun saa muuten säätöihin tuon paketin.
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.01.2012, 19:33
mauriala mauriala ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.06.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 95
Perusasetus

miten siipien ohjauksen teit pitäs kans tollasta vääntään
__________________
Team Kutunjuuston "päällikkö"

VOLVO ON HYVÄ PYÖRÄKUORMAAJA MERKKI
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.01.2012, 20:14
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

ihan painekellolla tein nyt ensialkuun, niin alkaa hohmottumaan tuo sielunelämä. ja ohjauksen paineen otin suoraan turbon kotelosta että vasteaika mahdollisimman lyhyt. ja sitten säädön tein pakopainemittarin avulla, ja rajoitinruuvilla mikä turbon rungossa säädin siivet niin kiinni kuin pakopaineet antoivat periksi. vielä kärsii vetää siipiä kiinni. alkaa silloin jo paineita nostamaan 1200 kierroksella. hiukan liikaa tuolle alakerralle. minkämallin ahdinta olet alkamassa rakentamaan
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.01.2012, 20:45
mauriala mauriala ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.06.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 95
Perusasetus

3l audin carret pitäis riittää 300 hepoon sen painekellon pitäs olla kai mahdollisimman iso ja vielä kaks toiminen et saa pakotettua siivet kiinni.ajattelin sorvata alumiinista ja joku volvon kumi väliin.
__________________
Team Kutunjuuston "päällikkö"

VOLVO ON HYVÄ PYÖRÄKUORMAAJA MERKKI
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 15.01.2012, 20:49
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

kyllähän itse tekemällä taitaa sen parhaan saada. minulla on aaz golffin kaksitoiminen kello. mikä todella pieni tilavuuksinen. joten ehkä liiankin herkkä reagoimaan. kun saa tuon tiivisteen satsista pitämään niin pitää alkaa taas kunnolla testaamaan mihin tuosta turbosta on. hyvältä vaikuttaa tällähetkellä. ja pakopainemittari on aika oleellinen kun alkaa vnt:llä ajelee. aiinakin säätövaiheessa
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ostin kompuran.. samix Chit-Chat 9 10.09.2008 21:15
Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. asentaja O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 21.09.2007 17:34
K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! SamiN Tekniikka & Jutustelu 5 02.11.2005 18:57
Ostin sitten HJ:n akke Tekniikka & Jutustelu 7 16.03.2005 20:17
Ostin sitten lj:n bj45lava Tekniikka & Jutustelu 9 08.11.2004 09:04


Sivu luotu: 00:24 (GMT +2).