![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#5
|
|||
|
|||
|
40-sarjalaisessa suurin vertailumoottori on 6-pyttyinen bensakone 2F eli 4,230 litraa, siitä vaan laskemaan, ainakin Chevyn 305 menee leimasta läpi aika minimaalisin vaikeuksin kunhan osaa US Partsista kysyä oikeanlaista tehotodistusta. Painon kanssa ei tule varmaan millään koneella ongelmaa, 2F painaa saman verran kuin isolohko V8 (tai näin olen lukenut) eivätkä ne dieselmyllytkään missään höyhensarjassa tappele.
Ai niin, Chevroletin koneessa on "hyvänä puolena" vielä se, että adapterilevyjä sen ja Toyotan oman laatikon välille Ameriikasta tilaamalla. Edited by - JF on 18/04/2004 21:13:22 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O:th 700 aski ja jakolaatikko | Jande | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 14.02.2008 13:54 |
| hojottimeen nelivaihteinen aski? | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.05.2006 01:18 | |
| HJ-61 aski remppa | Phase | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 08.11.2005 21:37 |
| O: Hj:n nelivaihteinen aski | Ullex | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 23:27 |
| O: NP 205 pto-aski | 4x4_76 | O/M/V Muut | 0 | 01.10.2003 07:50 |