![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Ainakin Nissanin mallisarja D21-käyttöohjekirjassa on kuva kapineestakin... Ja teknisissä tiedoissa Wagon...
|
|
|
|||
|
|||
|
kyllä tuo ainakin td25 laatikko käy suoraan td27 perään kun kaverilla on kingissä td27 vaihettu td25 tilalle ja laatikkoa ei ole vaihettu.
|
|
|
||||
|
||||
|
Itsellä tuommoinen vajaa moottorinen datsun....
![]() Vain ilmastointi puuttuu , muuten kaikki varusteet
|
|
|
||||
|
||||
|
Eihän tos oo mitää lisävarusteita mikä ohvimiestä kiinnostas kuten esim. vinssit, lukot (muual ku ovis), valot, panssarit yms. 6 pyttyy ei tarkota et sil maastos pääsis mihinkään.
![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Laitetaan tosta omasta sitimaasturista kuva kun joku muukin uskalsi laittaa tänne kingcabien sekaan. Varusteina vinssi, 33x10,5 R15 pyörät sekä takana LOKKA merkkinen palalukko.
|
|
|
||||
|
||||
|
Kaveri oli ilmeisesti bongannu tuon cybressin kingin jossain oulun alapuolella, etelänmatkaltaan tultua.
Sano vaan että oli sellanen korkee musta/harmaa nissani, hirveän isolla lommolla ikkunan alapuolella![]() Lainaus:
Entä onko kukaan kiristäny kitkalukkoa, onko millanen homma? Ja on sillä kannellisella perällä
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
joo, varmaan tuossa aakkosbaarin pihalla... ei oo enää niin pahoja lommoja,,,tai siis niin isoja,paljon pieniä kyllä löytyy ![]() ![]() tulipahan muuten rakennettua ohimennen semmonen tuki sille apusimpukalle...täytyy vaikka koittaa tällä viikolla räpsiä kuva siitä...luulis alkavan kestämään ohjaus systeemit...
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
http://www.4x4garage.fi/PublishedService |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Miten tuo muuten LOKKA toimii tuossa terranossa?? Jyskääkö/paukkaako pirusti? Ja toimiiko ylipäätään miten?? Kyselyikäkokoikä
|
||||
|
||||
|
Entäs se kitkalukko ja sen kiristys? Kyllähän joku on senki tehny vai?
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ja minä korostan , että ei kingillä metsän reunan ulkopuolella tee mitään, jos ei ole metsäautotie.. ![]() Mutta yleis japaninnelivetoruostemaastoauton kriteerit se kyllä täyttää.. |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
oiskose ihan nyt noin samanlailla se uppoo niinku muutkin tötteröt....kylläkait tuolla pääsee ja jos ei pääse ni vinssaa sitte...
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Joopati joo, eipä se kingi ainakaan yhtään sen huonompi mehäs oo, ku muutkaan retkukeula lava-autot Ja jos viel vähä jaksaa nissania rekennella, ni sehän on aivan loistava MAASTOAJONEUVO Ettei siu nissanis vika vaan olis ratin ja penkin välissä
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ei tuota voi viedä puitten välissä , tai voi , jos puut on 10m toisistaan
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Eihän noissa suuria eroja tekniikan suhteen ole, takajousitus isoimpana. WD:ssä kierteet takana ja yhtenäinen kori.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Niin tietenkin isommasta etuperästä johtuen vetarit edessä jytkymmät jotka ei ihan oikeesti kovin helposti antaudu.
|
||||
|
||||
|
tämmönen |
|
|
|||
|
|||
|
Mistähän muuten saisi ostettua tämän pitkän raidetangon? Eli joka yhtyy ohjaus ja apusimpukkaan? Joka menee siis koneen alapuolelta.
Olen kysellyt vaikka mistä vaan mistään ei tunnu niitä saavan, jospa jostain vielä.. Meinaa vähän pallonivelet olla jo väljänä. |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
niin ja marmotiskillä sen hinta oli muistaakseni vähä reilu 350 eekua ja se ois pitäny maksaa etukätteen,ennen kun suostuisivat tilaamaan. Viimeksi muokannut king cap : 03.01.2012 13:55 |
|
|
|||
|
|||
Käytettynä mulla yks D21...
Mulla ois yks D21:sen ohjauksen välitanko käytettynä... Ei väljä ja tais olla rasvaninoillakin...
Taitaa oll hukass maahantuojillakin, kun yleensä kyseinen osa tulee Japanista ja tilanteen huomioiden niin voi olla ettei oo heti saatavillakaan. Itse omaan aikoinaan sain tarvikkeena ja sekin tuli kk päästä vasta ku oli ns. tehdastoimituksessa. Ei ollu italo, vaan 555 (Japanilaista osaa). |
|
|
|||
|
|||
Käytettynä mulla yks D21...
Mulla ois yks D21:sen ohjauksen välitanko käytettynä... Ei väljä ja tais olla rasvanipoillakin...
Taitaa oll hukass maahantuojillakin, kun yleensä kyseinen osa tulee Japanista ja tilanteen huomioiden niin voi olla ettei oo heti saatavillakaan. Itse omaan aikoinaan sain tarvikkeena ja sekin tuli kk päästä vasta ku oli ns. tehdastoimituksessa. Ei ollu italo, vaan 555 (Japanilaista osaa). |
|
|
||||
|
||||
|
eihän se ole kun ostaa sopivat pallonivelet ja tekee sen väliputken itte ihan hyllykamasta...
niin mä tuon ainakin suunnittelin eilen ku olin pajalla tolskaamassa... tai vaihtoehtosesti ostaa takapihan täyteen noita nissanin raatoja...nii o sitte varaosia...
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
| Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
| Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
| M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
| M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |