![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Loistavaa, kiitos, kevytperäkärryyn tulee joten ei oo niin tarkkaa, vielä kun löytyisi isot ja halvat 2 rengasta
|
|
|||
|
|||
![]()
Aloin miettimään tätä uutta tupakkalakia kun etiketit otettiin pois ja tilalle tuli pelkät numerot.
Onko uusi lakimuutos tasa-arvoinen ajatellen kuuroja, mykkiä tai muun puhumista rajoittavan vamman omaavia ihmisiä kohtaan?
|
|||
|
|||
![]()
Ei varmastikaan ole... Eikä varmaankaan ollut eikä ole, pistekirjoitusta ko. automaateissa...
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja en tarkoita niitä, jotka tuttuja kaduilta tms. vaan niitä jotka täällä kutsuttuna tekemässä työtä.... Siis saako marketin kassaneiti antaa tupakkaskia, jos asiakas näyttää taskustaan tyhjää askia ja mongertaa vaif... No, ompa taasen yksi EU maa jolla on puhtaita jauhoja pussissa? Nimimerkillä 7 kertaisia lämpölaseja ja metrillä korotettua katto...... että saadaan tarpeeksi hyvä lämmön eristys ![]() Voisinko alkaa käymään kauppaa tällä lämmönsäästöllä? siis laseista 4 kerrosta pois kun kreikkaan maksan 10 metriä ikkunatiivistettä? Ja briteille pistän menemään 10 paalia 50mm lasivillaa, niin minulla ei tarvi olla kuin 500mm? Ou nou.... |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joo Kaimaseni.. mä voin lähteä mielelläni edustamaan insulatiokauppaa tonne välimeren seutuville loppuiäkseni ![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Mikä on Mr Beanin etunimi?
|
||||
|
||||
![]()
Saako vm. -91 GR patrollin (kitkalukolliseen)takaperään Detroit Lockeria tai vastaavaa automaattilukkoa?
Ja mistä? En ole löytänyt kuin etuperään sopivia, enkö vain osaa googlettaa? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
Lue se linkki.
In Mr. Bean's Holiday, however, his name is listed on his passport as "Rowan", the actor's first name.[13] |
|
||||
|
||||
![]()
No selkis nyt sekin !
|
|||
|
|||
![]()
Tässä yksi vastaus tuohon kysymykseesi
![]() In a 1997 interview for the Straits Times, Rowan Atkinson was asked, "What is Mr. Bean's first name?" He answered that, "He couldn't speculate, but it might be Julian, Julian Bean." |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
testi vaan | hoojii | TestZone | 0 | 27.11.2008 13:42 |
Turpaan vaan | jnu | Linkit | 3 | 19.02.2007 21:17 |
BJ:n SOA:sta aina vaan... | Skodillac | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.03.2006 18:23 |
Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |