Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Baari-, olut-, ja juomakulttuuri > Baarit

Baarit Baarien arvostelua ja yleistä keskustelua

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.04.2004, 12:50
petris petris ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.01.02
Sijainti: Pirkkala, Finland.
Viestit: 1.464
Perusasetus

Että pitikin juuri perjantaina lähtee ajoissa töistä... <img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle>

**********************
petris - hautomopäällikkö
**********************

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 04:47 (GMT +2).