![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Nii kikkelinmitan verran poies. ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Miks pitää aina vähän liioitella ![]() Tuostapa tullee oikea huGGapätGä !
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Tommoinen raita oli maalattu auton kylkeen...
Jonku kalsarit oli jääny painepesurin päälle Kirkasta rautaa vuodelta 82? 09 vuoden tekele tilalle... Lisää kuvia rohviilissa. |
|
|||
|
|||
![]()
Rojekti etenee laajalla rintamalla eli perän loppumuotoilu on työn alla ja etuakseli kasaantuu uusilla ja olka-akselin kallistuma korjataan epäkeskopuslilla. Takaoven alareuna oli pehmoista sorttia, eli se piti uusia ja samalla pintapelti meni kanssa uusiin. No siitä on sen verran huötyä että vararenkaan kiinnitysreijät katoavat ja taas ruosteen määrä vähenee... Ovenkahva muutti myös pikkuisen paikkaa ihan vaan sen takia kun Risukärsä halusi...
![]() Etuakselin kasaus on myös mielenkiintoinen rojekti kun laakerisarjan mukana tulleet tiivisteet ei luonnollisesti olleet käypäsiä ja muutenkin tiivisteitten koot ei ole niitä yleisemmän kokoisia. Pienellä etsiskelyllä löytyi riittävän lähelle käypäsiä tehvoja, navan sisäpuolinen tehva oli 502 valmetin alkujaan mutta sitä kun rälläkällä kavensi parimillii niin sopivuus on 100 rosenttista. ![]() Olikohan HDJ Toitsun epäkeskopuslat löytävät paikkansa Mersun jakareihin itse tehtyjen sovitenholkkien kanssa ainakin teuriassa niitten antama säätövara pitäisi riittää sopivaan olka-akselin kallistukseen... Jatkuu huomenna... Kuvia kun ne on kivoja... niitä on lisää rohviilissa... Vanha oven alareuna Sama kohta kunnossa Oven pintapelti ennen väriä. Pohjavärissä M24 mutterista sorvattu vetoakselin mutteri 36mm avainvälillä ja lukitusta varten sorvattu olake... Epäkesko holkki mallia Offroadtarvike Viimehetken tilannetta... Viimeksi muokannut Patu925 : 05.01.2012 19:12 Perustelu: yksi kuva lisää |
|
|||
|
|||
![]() Tiimille logoa pukkaa
Tuollainen siitä sitten tuli...
|
|
||||
|
||||
![]()
^^^^^
tuo on SIKAHIENO ! teettäkääpä jokunen musta tai oranssi T-paita, jossa tuo logo pienellä rinnassa, ja selässä teksti support niin mä ainakin ostan kannatukseks yhen tai pari
mercedes, mersu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nivan muokkausta orggisluokkaan (valmis.) | Patu925 | Maasturiprojektit | 77 | 11.04.2011 20:28 |
Myyty G-Mersu | timoanterol | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 02.09.2010 20:49 |
Myydään G Mersu | MBG | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 02.02.2010 19:10 |
Ostettu G. Mersu | JEO | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 04.12.2009 11:05 |
m: mersu | cj5 | O/M/V Muut | 0 | 11.08.2003 13:47 |