Ehä mie hermostu

Oli kyllä jo sillo aikanaa tiiossa, et jossai vaihees "saan viettää laatuaikaa pajalla",ku taitaa olla leikkaa,liimaa,askartele...Ei oikee kilsat täsmänny tekniikan ja peltien kuntoo. Oon vaihtanu sillensä"turhiaki"osia,elikkäs esim.eteen puslat ja stefat molemmille puolille,ku toiselt puolelt menny,raietango päät molemmille puolille,pallonivelet,ku oli ristikkäiset,ni kaikki,koko etukardaanin,ku oli laajakulmaristikko menny...en si tiiä onks sii ollu järkee, mut oon aatellu, et josko pikkase säästys kumminki. Sillo pysty viel ite rymyymää ja viettää aikaa ja oli paikka...Koko mutikkaha se varmaa juu kannattaa,ku ei tiiä mitä kaikkee siel ny sit on menny,kun on ollu kumminki jo aika kauan.Noh, kohta onki sitte jo kaik maholline tekniikka ym.vaihettu.Peltipajalla oli jo pari viikkoo,sai hitsiä,tinaa ja maalauksen ja alustan massauksen, eli pellit kestää taas(löytyki lasikuitukitin lisäks silikoonia pohjasta

) Paikattu halavalla joskus.Löysin aikanaa hitsauspuikon ja pesusienen helmakotelon sisältä, että sellane vekotin miulla

) Tämä akka kiittää ja kuittaa avusta. Kyselen sitte neuvoja,ku oon purkanu ton atomeiks ja en saa läjälle

Räjäytyskuvat on iha jees, et uskallan viel herkemmi purkaa, mut se kasaamine onki sit toine juttu.Kummasti jää ylimääräsiä muttereit ja pulttei, mitkä ei oikee käy mihinkää