Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.12.2011, 09:57
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Palkki...


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JonzQ Näytä viesti
Jos ootte laatikkoa korottaneet, niin oletteko mihinkä väliin lyöneet palikkata ja minkälaista?

Miksi korottaa laatikkoa palasilla, kun tekee ton palkin uuden suorasta tavarasta... Toi palkkihan on taivutettua mallia alkujaan...
Mut jos tykkää palikoida, niin sit sen asennus ois laatikon alle... Siin orkkis tuessahan on kiinnitys alapuolelta muttereilla, eli pultit kii siin tuessa ja ei siis siihen väliin oikeen onnistu laittaan... Laatikon alle asennus siis helpompaa ja pitkillä pulteilla sitten onnistuu kasaaminenkin jo...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.12.2011, 16:51
tonikki tonikki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 17.09.11
Sijainti: Kajaani
Viestit: 436
Perusasetus

Niinpä, saa maanvaraakin tuon palkin osalta. Tuntuu ainakin itellä olevan tuo palkki ensimmäinen joka menee solmuun pohjakosketuksessa kun sijaitsee vielä niin keskellä autoa. Mites jos tuon palkin tosiaan tekee suoraksi, niin alkaako syömään kardaanin tukilaakeria nopeaan?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.12.2011, 20:06
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tonikki Näytä viesti
Niinpä, saa maanvaraakin tuon palkin osalta. Tuntuu ainakin itellä olevan tuo palkki ensimmäinen joka menee solmuun pohjakosketuksessa kun sijaitsee vielä niin keskellä autoa. Mites jos tuon palkin tosiaan tekee suoraksi, niin alkaako syömään kardaanin tukilaakeria nopeaan?

mutta mites jos nostaa moottoriakin,vähän enemmän kuin laatikkoa niin silllon se kulma pysyy parempana??

ittellä on käyny tuommonen homma mielessä ku tuo kc:een öljypohja on niin hölmön mallinen.. ja tietysti homma hoituu helpoiten jos on korinkorotus...
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!

Viimeksi muokannut cybress : 23.12.2011 23:07
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 23.12.2011, 21:58
Jeepp Jeepp ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.10
Sijainti: Suomi
Viestit: 506
Perusasetus

Voihan nenä

Tänää motarilla rusahti vain ja etuperään vai miksi sitä sanotaan oli tullu sormen pään kokoinen reikä, neliveto päällä ei liiku minnekkään vaan kytkin alkaa luistaan.

Mikä sieltä on levinny ja miksi, perässä oli öljyä normaalisti vielä kk sitten..
Kyrpii vaan kun just sai toisen auton myytyä ja sitte tämä levahtaa..

Oisko kellää ehjää koko etuperää? Auto on siis D21 -88 ja td25


Tarjouksia autosta otetaan myös vastaan! http://www.nettiauto.com/nissan/pickup/4470235
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.12.2011, 22:38
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeepp Näytä viesti
Voihan nenä

Tänää motarilla rusahti vain ja etuperään vai miksi sitä sanotaan oli tullu sormen pään kokoinen reikä, neliveto päällä ei liiku minnekkään vaan kytkin alkaa luistaan.

Mikä sieltä on levinny ja miksi, perässä oli öljyä normaalisti vielä kk sitten..
Kyrpii vaan kun just sai toisen auton myytyä ja sitte tämä levahtaa..

Oisko kellää ehjää koko etuperää? Auto on siis D21 -88 ja td25


Tarjouksia autosta otetaan myös vastaan! http://www.nettiauto.com/nissan/pickup/4470235


etu perä vaihtoon nii taas rokkaa... ei kannata alkaa purkamaan ja vaihtamaan ehjiä osia murikan sisälle kun halvemmalla saa ehjän käytetyn tilalle.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 23.12.2011, 23:53
Jeepp Jeepp ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.10
Sijainti: Suomi
Viestit: 506
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jv Näytä viesti
etu perä vaihtoon nii taas rokkaa... ei kannata alkaa purkamaan ja vaihtamaan ehjiä osia murikan sisälle kun halvemmalla saa ehjän käytetyn tilalle.
jep.. Sit jos jollaki ois hyviä neuvoja perän irrottamiseen, niin ei tarttis käyttää aikaa kantapään kautta oppimiseen.
eikait siinä muuta paljo oo kun etukartaani irti, kelkat alas kummaltaki puolen ja vetarit irti, mahto olla joku runkko pallki siinä eessä vielä?

Ja jos Jyrden sattuu lukeen tätä niin laita yv:tä jos sulla on vielä etuperä, saa toki muutkin laittaa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.12.2011, 10:06
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Löytyy....


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeepp Näytä viesti
jep.. Sit jos jollaki ois hyviä neuvoja perän irrottamiseen, niin ei tarttis käyttää aikaa kantapään kautta oppimiseen.
eikait siinä muuta paljo oo kun etukartaani irti, kelkat alas kummaltaki puolen ja vetarit irti, mahto olla joku runkko pallki siinä eessä vielä?

Ja jos Jyrden sattuu lukeen tätä niin laita yv:tä jos sulla on vielä etuperä, saa toki muutkin laittaa.
Kyllähän tätä pitää lukea, kun tulee ajettua ja raplailtua näitä vehkeitä välillä. Nytkin tallissa yks SD25 moottorinen mikä ei käy kaikilla pytyillä.

Ja perän suhteen pistetty YV:tä ja eräälle toisellekkin osista.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 24.12.2011, 15:57
tonikki tonikki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 17.09.11
Sijainti: Kajaani
Viestit: 436
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
mutta mites jos nostaa moottoriakin,vähän enemmän kuin laatikkoa niin silllon se kulma pysyy parempana??

ittellä on käyny tuommonen homma mielessä ku tuo kc:een öljypohja on niin hölmön mallinen.. ja tietysti homma hoituu helpoiten jos on korinkorotus...
Niin en tiedä vaikuttaako noin pieni kulman muutos mitenkään kardaanin ja sen laakereiden toimintaan.
Öljypohja sais olla kyllä vähän paremmin piilossa, itellä kävi mielessä taas tuon risukeulaperän korotus, niin samalla menis öljypohjakin paremmin piiloon ja sais järkevämmän panssarin siihen päälle. Ja samalla tietenkin lisää maanvaraa.

Onko tota risukeulaa kukaan täällä korottanut? Eli rungon ja etuakselin väliä lisäämällä vaikka jollain korokepaloilla.
Pitää melkein tutkia minkälainen rakenne sillä on ja missä kiinnitykset niin tietää tosta, mut laittakaa kommenttia jos joku on tehny.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King KING CAP 4x4 WD kona Tekniikka & Jutustelu 26 03.09.2018 12:08
Nissan king cap tomppaa Tekniikka & Jutustelu 1 28.08.2011 10:04
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 29.01.2011 10:42
M:Nissan king cap O/M/V Ajoneuvot 0 21.04.2007 11:31
M. Nissan King Cap -91 Heze.R O/M/V Ajoneuvot 0 03.04.2007 23:22


Sivu luotu: 02:26 (GMT +2).