![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tätäkin tullut laiteltua sen verran että käväistiin siirtokilvillä ajelemassa vähän siirtymää ja Korkeavuoren ajopäivä. Maantiellä insoilla aikas hirvee ajettava mutta kulkupuolta löytyy enemmän kun askaltaa ajaa. Metsässä menee paremmin kun osasin odottaa. Ei puudu ja tehoa löytyy kun sitä tarvitaan. 4 alkava välitys pitää laittaa jossain vaiheessa kun muuten on vauhtia ja vaarallisia tilanteita vähän liikaa. Miinuksena voi sanoa pienenmoiset lämpö ongelmat jotka sai tänään vitutus käyrän nousemaan. Käynnistin suikan ihan normaalisti pienten yskähdysten kera ja kurkkasin syyläriin.. Sillä varmaan oli pieni kankkunen kun niin puhalsi nesteitä pihalle. Korkki kiinni ja ihaileen kun paisariin tulee kuplia kanssa. Ilmeisesti kansipahvi näki viimeiset päivät vai voisko joku muu aiheuttaa samanlaisia oireita? Pitäneekö ottaa hattu pois vai voisko jollain muuten asiaa selvitellä?
__________________
Suzuki sj 413 lwb short Toyota Hilux -88 -ex- Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex- -MMC- |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jos sulla on suikan orkkis syyläri niin se on muutenkin ihan liian pieni tollaseen lämmönkehittäjään.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kannentiiviste vian huomaat siitä jos on vedet ja öljyt sekaisin , valkoista tahmaa venttiilikopan korkissa , jos tulee heti painetta syylärin putkiin kun käynnistää kylmästä , pulputtaa paisuntasäiliöön vaikka normaalilämpöinen kone, jatkuvaa vesihöyryä pakoputkesta vaikka lämmin kone yms.
Mitä tuolle koneelle on tehty virityksiä ? jos on vakio ahdin niin pakopaineet ja lämmöt on turhan kovat jo 1bar ahdoilla koska on niin pieni ahdin. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
No sehän se siellä on. Matkalla oli hävinny laturin kiristäjä ja se aiheutti luultavasti vesipumpun huonon kiertämisen. Remmi vikisi jonkin verran. Lämmöt käväs jossain 110 paikkeilla mutta ei keittänyt kummiskaan. Muuten sillä pysyi lämmöt normaalisti vähän alta 100.
__________________
Suzuki sj 413 lwb short Toyota Hilux -88 -ex- Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex- -MMC- |
#5
|
||||
|
||||
![]()
öljyt ok. ei haise jäähdytys nesteelle. En käyttänyt ihan lämpöiseksi mut kuplia tuli kierrosten mukaan
![]() Koneessa garretin joku vnt-ahdin ja ilmeisesti pumppuun on nestepää vaihdettu. Paineet vähän liian kovat 1.5 bar. en vielä kerennyt laskemaan. Ei oo mun rakentama ja edellinen ei tiennyt mitään historiasta muuta kun sen että benecars olis sen rakentanu
__________________
Suzuki sj 413 lwb short Toyota Hilux -88 -ex- Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex- -MMC- Viimeksi muokannut MikkoS : 19.12.2011 21:30 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Laitanko itellan tuotavaks ?
![]()
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Melkeinpä
![]()
__________________
Suzuki sj 413 lwb short Toyota Hilux -88 -ex- Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex- -MMC- |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Johan on aika kulunut viimeisestä päivityksestä. Mutta silti ei oo oikein mitään tapahtunut. Nyt kevään tullessa auringon mukana on vähän tullut motivaatioo. Tempaisin vaihdelaatikon pois ja vaihdoin uuden kytkinen (joku ap merkkinen). Samalla vetäsin auki vaihdelaatikon pienoisten rahinoitten selvittämiseksi. Öljy oli mukavasti hieman metallisen oloista joten jotain pientä sieltä löytyy. Sain sen purettua helposti mut nyt kuuluu kysymys että kuuluisko kaikkien hammaspyörien pyöriä yhtä helposti? Muutama on vähän naheempi kuin muut. Vaihdelaatikko oli sisältä aikamoisessa tatinassa joten voisko neulalaakereissa olla likaa ja putsaus auttais? vai olisko jollain heittää laakereitten kokoa jos vaihdan ne suoraan?
__________________
Suzuki sj 413 lwb short Toyota Hilux -88 -ex- Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex- -MMC- |
#9
|
|||
|
|||
![]()
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=34583
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=61394 Olisko tosta viestiketjusta apua laakeriongelmaan ? Viimeksi muokannut 4WD : 28.03.2012 20:57 |