![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Itte ostin muutaman offroadtarvikkeelta, olikohan 10 tai jopa 15e kipale. Ei oo kyllä vielä tarvinnu yhtään vaihtaa mut hyvähän niitä on varalla olla...
|
|
|||
|
|||
![]()
corolla dx:n kardaanin ristikko käy ainakin jostain vuosimallista. 100% tieto koska olen itse motonetista sellaset ostanu ja laittanu hoojiin vinssinkardaaniin.
muistelisin myös et hoojiin rattiakselin ristikko käy myös. |
|
|||
|
|||
![]()
Oliko ristikon koko 66x19,8mm? Tässä on vanhemman mallin ristikko, joka on eri mitalla mitä uudemmat ristikot. Ei edes toyotalta tuntunut saavan enää.
Uudemman mitta on kooltaan 57x20mm, jota olen hakenut koska tuota vanhempaa ei ilmeisesti saa enää mistää. Ei vain tunnu löytyvän keltään ylimääräistä... Siksi tässä suunnittelin tuon vanhemman mallin kaventamista uudemman ristikon kokoon. Viimeksi muokannut puukkomäki : 14.12.2011 20:47 |
|
||||
|
||||
![]() ristikko
Moi,FIXUS autovaraosakaupasta ostin,10e kappale
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Tojon vinssin kardaanin ristikkonivel | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 31.12.2007 08:50 | |
O: Vinssin kardaanin osa | LCHJ61 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 18.12.2007 21:03 |
Q: Toyota mekaanisen vinssin tarvike ristikko | H_Nietu | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.06.2006 22:14 |
Pajeron kardaanin ristikko? | juza | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 31.01.2006 16:30 |
hj vinssin ristikko | rentsi | O/M/V Muut | 0 | 26.08.2004 15:05 |