Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 09.04.2004, 07:23
jjtp jjtp ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.04
Sijainti: hamina, Finland.
Viestit: 2.172
Perusasetus

yksi vaihto ehto olis tehdä sinne kitkalevyjen paikalle yhden levyn.
pitäis ainakin en tiedä sitten kestäiskö paikat,siis muut osat tai se levy tota kitkan muuttamista 100%.
onko kukaan kokeillu? (voihan se olla niin että se hitsattu on varmin ja halvin,mutta tommosta kitka murikkaa on aika mahdoton alkaa hitsaamaan jos sitä pitoa haluaa kun kitkassa on niin unpinainen rakenne.
mitä noihin aikaisempiin topikeihin tulee ajon aikana kiristykset niin huh huh ei taida olla mitään järkeä edes vuntsia tommosia.arb lukolla voisin kyllä "kiristellä" ajon aikana.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron kitkalukosta offipete Tekniikka & Jutustelu 5 25.11.2005 20:49
kitkalukosta Karhu67 Tekniikka & Jutustelu 1 10.05.2005 17:52


Sivu luotu: 07:38 (GMT +2).