![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Google tais auttaa, ilmeisesti liittyy siis polttoaineen ruiskutukseen kylmällä koneella, antaa enempi löpöä kun kone on kylmä, korjatkaa jos oon väärässä ![]() Tuo vois selittää kylmäkäynnistys ongelmat kun käyntiin lähtee kyllä mutta ei meinaa pysyä käynnissä.
__________________
Kaverit Sinulla ei ole kavereita |
#2
|
|||
|
|||
![]() weber
Onko kellään kokemuksia weberin korvauskaasarisarjasta 2.4 bensa kingcabpiin?
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Miten lie lähtee TD25 koneen kytkinkoppa irti lootasta? Pultit on avattu ja rakoakin näkyy jo 5cm. Kytkinkäpälä ja paineasetelma on irti sekä kytkinkopan sisällä olevasta laipasta pultit irroitettu. Vielä hanittaa ilmeisesti vaihteensiirtäjistä. Pitääkö olla joku tietty vaihde päällä että lähtee tulemaan?
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Pakkiratas näkys olevan vielä käännettävässä kunnossa, löytypähän varalaatikko sit. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Melko vinoon kyllä cedricin kone tulee jos öljypohjasta kahtoo että on suorassa, ku en muista yhtään mitenkä se cedun keulilla oli.. Omasta mielestä on kyllä pakko ainakin toista moottorinkorvakkoa muokata kun ei riitä muuten kyllä tila oikein.. Saispa niitä kuvia Dectanelta niin helpottais..
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Onko sulla se tukikumi irrallaan siitä palkista? |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#13
|
|||
|
|||
![]() Välykset...
Z20/Z24 0.30/030 ja kuumana siis kummatkin. TD25 (diesel siis) pulestaan 0.35 kummatkin kuumana.
|
#14
|
|||
|
|||
![]()
Laittakaas kuvatuksia omista Kingcapeistanne tänne. Vai mitä mieltä olette tukkiiko vaan tämän viestiketjun ja ois parempi tehdä oma topicci?
Tässä kuitenkin oma cappi hetki sitten, nykyisin vinssipuskurilla. ![]() Korkeutta tarvii. Renkaatkin saisi olla vähän isommat tulevaisuudessa, lava lyhempi ja jäykkää akselia eteen. |
#15
|
||||
|
||||
![]() |
#16
|
|||
|
|||
![]()
Tuo on ollu alunperin bensa koneella.. Jos sillä on jotain merkitystä, en noista kinkkukaapeista niinkään tiedä. Muutenki isännän auto. Eikä ole edes itse tehty tekniikan vaihdos vaan se työkaveri tehny, että omakohtaista kokemusta meillä ei oo
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |