![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ei taidettu hodarissakaan ihan selvinpäin olla, se on pitkä malli
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
parin viikon päästä saa onneks jo kortin takas ni pääsee sitte itekki cruisailemaan... olittekos muuten jostain mettäpätkältä tulossa ku auto oli ihan pikkusen vaan likanen jos oikein muistan ja takavalot aika heikohkot ku kauempaa ei näkyny ku auton tumma olemus jonka vuoksi otettiinki teijät kiinni ku haluttiin nähä et mikä peli siel oikein menee
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Oli saatanallinen kiire renksuun syömään, muuten ois varmaan kiilattu teijät johki parkkikselle ja tultu jutulle
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Seinäjoella tänään aamusta tieltä bongattuna, sairaalan lähistöllä parkis oikeen tosissaan räikiän vihree HJ60? joillakin hirmugumeilla ja katto lamppuja täynnä. Palstalaisia? Kerhotovereita peräti?
__________________
Suzuki = Way of Life! '97 Subaru Legacy Outback '99 Citroën Xantia Break 2.0 16V AT '82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter" |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Mahtookohan olla sama HJ jonka näin Keskisen Ostoshelevetin pihas. Mahtoo ollakki jos J-T on pongannu sen Alavuuden ABC:llä
__________________
www.pohojanmaanoffroad.fi |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Tänään ip raumalla KÄVELEVÄ offari joka ei kävele koskaan.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
|
#9
|
||||
|
||||
|
karjaa kuusakoskel oli joku dodge tai chevy lava peli jossa offipalsta tarra takana..
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Jos kerran vuodessa liikkuu kävellen 400m niin jo vinoillaan.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Asikkalan Reivlässä yhen ränccin pihassa bongattu punavalkonen Hilux ainaki oli maastopyörää alla ja näytti offatulta.. ???
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Tänään Joen Prisun parkkiksella ponkattu Outo oranssi ford kummusta...
__________________
Jeep ISORY |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Teron Kallen?
|
|
#14
|
||||
|
||||
|
Miehekkäästi lommonen Hilux paineli 3 tiellä eilen. Rekkari oli mielestäni KLM-229. Hyvin erottuu tuollainen korotettu pick-up normiliikenteen seasta.
|
|
#15
|
||||
|
||||
|
Tänään Heguli bongattu meillä kahvipöydässä
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
#16
|
||||
|
||||
|
eilen bongattu salossa mun ex viininpunanen hj...rekkari ext-265...muistaakkeni
|
|
#17
|
||||
|
||||
|
maurichian hdj bongattu eilen jäähallin tuntumil Lahees.
|
|
#18
|
||||
|
||||
|
tänäänkin sen saattaa bongata liikenteessä ku kaveri lähtee kuskiks
|
![]() |
| Luokat |
| bongauksia |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
| bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 | |