![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
puhdistustoisenkerran jo palstalla joutuu mainostamaan Fortea.. Forte diesel intake cleaner keltanen spraypurkki, dieselin imusarjassa olevaan kovaankarstaan tehoaa helvetin hyvin. pari kertaa käyttäny ja yllätti miten hyvä aine. ainakin merkkiliikkeissä myydään.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ajaa tod.näk saman asian.
__________________
Ei mennyt kuin Strömsössä... |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Mie putsasin Pajeron imusarjan höyrypainepesurilla ensin kaikista rööreistä sisään ja ulos. Sen jälkeen teijoon puoleksi tunniksi kylpyyn. Tuli aika puhdas, ei kuitenkaan täydellinen.
Lopuksi kun pata oli taas nipussa, niin forte'lla loppusilaus. Egr tukkoon, niin ei tarvi nuohota röörejä turhan takia. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
ääni dieselille...sillä lähtee mujut liikenteeseen ku antaa liueta tovin..siis jos se imusarja on irrallaan
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi (perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f) wonk.sytes.net/76s/ |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Jos tuo on lähes tukkeentunut karstasta tuon egr:n takia, niin:
Itse pistäsin tuohon sulkulaipat, niin kuin tuossa aiemmin joku jo ehdotti. (Bilteman punanen moottorisilikooni huomattavan hyvää tiivistämiseen) ja sitten noista alemmista aukoista ulos kattilan pohjan tuntumasta, ja noista ylemmistä aukoista 5-haaralla? yhteen ja korkeahkon kattilan keskitason yläpuolelle, mitä lämmitetään esim. vesihauteella- valopetrooli kiertää omalla lämpötilaerolla, ja esim 90 asteisena. p.s tuossa alastulevassa letkussa ei saa olla yhtään ylämäkeä, tukkeentuu paskasta Ja minä liuottaisin ensimmäiseksi valopetroolilla (tuon dsl/pö kanssa touhusin aiemmin, mutta nyt tuntuu että valopetrooli paljon parempaa, liekkö sitten kroppa päättänyt että ei enää dsl....) seuraavat lillingit vois olla sitruunahappo, asporex tms. liuotepesu tai jopa konetiskiaine toki jos joku kastanpoistoon hyvä, niin sillä pääasia on että lämpöä ja jatkuva kierto (paljonko tuo forte kestää lämpöä, ja myydäänkö litratavarana?) Ja tuolle egr:llä kannattaa tehdä tiiviste alumiinipellistä, ja jättää se isoin reikä tekemättä (voi toimia aivan hyvin, tai sitten ei, uudemmat poksit vaatii enemmän huijaamista)
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan imusarjan tiiviste | Höylä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 26.10.2010 07:25 |
| Imusarjan vääntely | Solenoidi | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 28.08.2009 10:19 |
| HJ60 (H2) imusarjan kaasuläppä. | peraaa | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 26.04.2009 13:05 |
| patrollin imusarjan kaasuläppä | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.07.2007 06:35 | |
| ZR1/LT5 imusarjan irroitus / Mielenkiintoinen sivu | ZR1 | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 29.01.2003 16:00 |