Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.12.2011, 11:41
king cap:n Avatar
king cap king cap ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.06.11
Sijainti: tornio
Viestit: 205
Perusasetus

mitenkä muuten ootta huomannu tojotissa eroa eri öljylaatujen suhdetta kulutukseen kun mulla tuossa tatsunissa rally formulaa sai olla jatkuvasti kaatamassa lisää,mutta kun vaihdon diamondiin niin ei oo tarvinu vaihdon välissä lisätä.tämä nyt on vähä aiheen vierestä mutta kysäsempä kuiteski.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.12.2011, 12:00
knucklebone:n Avatar
knucklebone knucklebone ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.07
Sijainti: Hellsinki
Viestit: 475
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja king cap Näytä viesti
mitenkä muuten ootta huomannu tojotissa eroa eri öljylaatujen suhdetta kulutukseen kun mulla tuossa tatsunissa rally formulaa sai olla jatkuvasti kaatamassa lisää,mutta kun vaihdon diamondiin niin ei oo tarvinu vaihdon välissä lisätä.tämä nyt on vähä aiheen vierestä mutta kysäsempä kuiteski.
Täälläkin kaadetaan Teboilin Diamond Diesel 5W-40:stä koneeseen. Eikä tosiaan oo kummemmin tarvinnut lisäillä.
Tosin, nyt on -en muista mitä- Delvacia parinkymmenen litran pönttö odottelemassa koneeseen pääsyä.
Saas nährä miten se sitten aikanaan viihtyy sisätiloissa.
__________________
[ ][ ]=TOYOTA=[ ][ ]
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.12.2011, 01:08
pezq^:n Avatar
pezq^ pezq^ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.08.10
Sijainti: Taivalkoski
Viestit: 442
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja king cap Näytä viesti
mitenkä muuten ootta huomannu tojotissa eroa eri öljylaatujen suhdetta kulutukseen kun mulla tuossa tatsunissa rally formulaa sai olla jatkuvasti kaatamassa lisää,mutta kun vaihdon diamondiin niin ei oo tarvinu vaihdon välissä lisätä.tämä nyt on vähä aiheen vierestä mutta kysäsempä kuiteski.
Tojossa ei tuollaista havaintoa ole ollut eikä ex kingissäkää, mutta esim opelin vanhemmissa kutos koneissa ja nelosissakin on tullu havaittua eroa öljyjen sisällä pysyvyydessä, castrolli tuli pihalle, (katosi) teboilin öljyt ja delphit ihan kohtuullisia, ja ei hukannut öljyä lähellekkää samallailla. Onko muilla vastaavanlaisia havaintoja?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hoojii 60 ei käynnisty!? maurichia Tekniikka & Jutustelu 30 23.01.2011 12:22
Myyty Hoojii 60 -84 artsi777 O/M/V Ajoneuvot 0 23.10.2010 07:35
Ostettu Hoojii 61 laatikko artsi777 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 09.02.2010 19:25
Myyty hoojii artsi777 O/M/V Ajoneuvot 20 05.09.2009 17:08
HOOJII:n vetely vepele Tekniikka & Jutustelu 5 16.07.2007 11:49


Sivu luotu: 21:41 (GMT +2).