![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
mitenkä muuten ootta huomannu tojotissa eroa eri öljylaatujen suhdetta kulutukseen kun mulla tuossa tatsunissa rally formulaa sai olla jatkuvasti kaatamassa lisää,mutta kun vaihdon diamondiin niin ei oo tarvinu vaihdon välissä lisätä.tämä nyt on vähä aiheen vierestä mutta kysäsempä kuiteski.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tosin, nyt on -en muista mitä- Delvacia parinkymmenen litran pönttö odottelemassa koneeseen pääsyä. Saas nährä miten se sitten aikanaan viihtyy sisätiloissa.
__________________
[ ][ ]=TOYOTA=[ ][ ] |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hoojii 60 ei käynnisty!? | maurichia | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 23.01.2011 12:22 |
| Myyty Hoojii 60 -84 | artsi777 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 23.10.2010 07:35 |
| Ostettu Hoojii 61 laatikko | artsi777 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 09.02.2010 19:25 |
| Myyty hoojii | artsi777 | O/M/V Ajoneuvot | 20 | 05.09.2009 17:08 |
| HOOJII:n vetely | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 16.07.2007 11:49 |