![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Ammatiltani olen Ympäristönhoitaja. Tällä hetkellä tosin työttömänä. Ammatteja ja paikkoja jossa olen ollut: Myyjä (päivittäistavarakaupassa), torimyyjä (kalakopilla), myyntineuvottelija (telemarkkinointi), Työkoneen kuljettaja (avantin kuskaus valimon sisätiloissa), retkeilyreittien korjaus metsähallituksella, ammattia vastaavissa töissä satakunnan museolla, varsinais-Suomen elykeskuksella pariinkiiin otteeseen maastotyöntekijänä (maastomittauksia toisella kerralla ja vieraslajien torjuntaa toisella),viimisessä työpaikassa olin metsuri/mökkitalkkari/rakennusmies. Sitten lyhkäsempiä hommia olen tehny meijerin lähettämössä, kuitulevytehtaalla, pesulassa ja sahalla. Niin ja ikämittarinäyttää seuraavaks vasta 25. Mitäköhän kaikkee sitä tässä vielä ehtii tekemäänkään...Edit: Pari paikkaa viel unohtu, olen ollut vielä näitten edellä mainittujen lisäks maitotilalla töissä, ja PV:n eläinklinikalla eläinlääkärin apulaisena...
Viimeksi muokannut hjvaltzu : 06.12.2011 20:46 |
|
|
||||
|
||||
|
Jaa, huoltoasentaja lukee tilinauhassa. Vastuualueina tällä hetkellä pääkaupunkiseudun maantietunneleiden kiinteistötekniikka ja -automaatio ja jokunen kiinteistö lvi:n ja kylmän osalta.
Aikasemmin tullu puuhasteltua: -suurkeittiökalusteita -Öljynjalostusta -piikiekkoja -limonadia -lakasinkoneenkuljettajan hommia -kännykänkuoria ruiskuvaluhommissa -ikkuna-asennuksia alihankintana ai nii, koulutus on Kemian prosessinhoitaja... Viimeksi muokannut Flugfiske : 06.12.2011 18:58 Perustelu: lisäys |
|
|
||||
|
||||
|
työtön työnhakija... 3v talkkarin/konekuski pestin jälkeen... sitä enne vaikka mitä , ja seuraavakski käy vaikka mitä, kunhan oikeen liksan saa, eikä hyväksi käyttöä
|
||||
|
||||
ammatti
putkari
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|