Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.12.2011, 22:21
Hailux:n Avatar
Hailux Hailux ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 05.11.05
Sijainti: pudasjärvi
Viestit: 1.522
Wink

kierroslukumittarista sen verran et vilkaiseppa johtonippuja siinä imusarjan alla pumpun vieressä,,,itsellä oli menny melkein poikki niin pelasi ajoittain..viisari vipatti miten sattuu välillä

täyttöputkia löytyy toyotalta 160€

__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu

Viimeksi muokannut Hailux : 05.12.2011 22:25
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.12.2011, 11:28
isuzubj:n Avatar
isuzubj isuzubj ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 23.01.07
Sijainti: Hämeenlinna Finland.
Viestit: 673
Perusasetus

paljos sulla on nyt se helman korkeus jos vertaa mun läjän mittoihin?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.12.2011, 13:02
0201346 0201346 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.10
Sijainti: Imatra
Viestit: 311
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja isuzubj Näytä viesti
paljos sulla on nyt se helman korkeus jos vertaa mun läjän mittoihin?
kuha saan tasasta maata ni otan mitan helmoihi!

vinssikii löys paikkansa tänää





peti on 5milline minkä vahvistin alapuolelta 3millisellä lootulla, sit toi etureuna on tuettu molemmin puolin kitaa 2kolmiolla hitsaten, pitää koeponnistaa ja kattoo antaako se mistää periks. kovin se aluks näytti huteralta mut tuntuis vahvalta vahvistuksien takia. ois varmaa ollu helpompi tehä suoraa 6 tai 8millisestä

tuo captainin setti nostaa kyl aivan liikaa miun tarkotuksee
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.12.2011, 20:24
0201346 0201346 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.10
Sijainti: Imatra
Viestit: 311
Perusasetus

tänää kävin tienpäällä ajelemassa uusilla gummeilla ja alkaa kyl epäilyttää iha oikeesti et kulkupuolessa mättää joku 80kmh ku kelaili vauhtia ni ylämäessä joutu melkei lyömää nelosta sisää et sai piettyy nopeutta. illan tutkiskellu netistä asiaa ja tais olla slck palstalla muistaaksee tarinaa et jos alipainekello turbosta hajoaa et nostaa paineet liian kovin ni tällöin tulis tosi nuhaseks? turboista sen enempää tiiä oikeestaa ni ihmettelinkii et kui se tällei tekee et jos paineet kovemmat ni muuttuu nuhaseks? vai oonko käsittäny asian vaa vääri ahtopainemittarin mukaa nyt tossa 2000rpm kohalla lähtee ahot nousee ja 3000rpm kohalla on 0.8bar suurinpiirtei ja samassa syttyy punane valo.
syöttöpuolta täytynee varmaa rukata ku tossa ahtoalueella on joteki tosi tukkone ku tuntuu et ei ainetta saa ollenkaa. ahtimista tuntuu olevan myöski paljo tarinaa ku on garretteja ym laiteltu tilalle, mietin ku ulkomailta saa tuota ct20 alle 300euroon kaikkine kuluinee et onks mitää järkee vaihtaa sellasta vai kannattaako suoraa lähtee johoki mikä herää alempaa...?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.12.2011, 20:37
Janne1986:n Avatar
Janne1986 Janne1986 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.08
Sijainti: hamina
Viestit: 958
Perusasetus

Itse en ainakaan ajaisi viitosella noilla kumeilla.
Vai onko siihen muutettu välityksiä?
Epäilen että laatikko ei tykkää pidemmän päälle.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.12.2011, 20:42
0201346 0201346 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.10
Sijainti: Imatra
Viestit: 311
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Janne1986 Näytä viesti
Itse en ainakaan ajaisi viitosella noilla kumeilla.
Vai onko siihen muutettu välityksiä?
Epäilen että laatikko ei tykkää pidemmän päälle.
iha vakio välitykset on.... ei nuo kierrokset kyl nii karmeet vitosella tuntus olevan 80kmh vauhissa.....?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.12.2011, 20:52
hitoy hitoy ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.04.10
Sijainti: kirkkonummi
Viestit: 1.779
Perusasetus

Kyllä oma hilukin hyytyi mäissä 33" pyörillä.. vähän rälläkkää ja ruuvausta niin rupesi kiihtymään viellä 80 jälkeen samoissa paikoissa.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 14.12.2011, 18:40
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0201346 Näytä viesti
tänää kävin tienpäällä ajelemassa uusilla gummeilla ja alkaa kyl epäilyttää iha oikeesti et kulkupuolessa mättää joku 80kmh ku kelaili vauhtia ni ylämäessä joutu melkei lyömää nelosta sisää et sai piettyy nopeutta. illan tutkiskellu netistä asiaa ja tais olla slck palstalla muistaaksee tarinaa et jos alipainekello turbosta hajoaa et nostaa paineet liian kovin ni tällöin tulis tosi nuhaseks? turboista sen enempää tiiä oikeestaa ni ihmettelinkii et kui se tällei tekee et jos paineet kovemmat ni muuttuu nuhaseks? vai oonko käsittäny asian vaa vääri ahtopainemittarin mukaa nyt tossa 2000rpm kohalla lähtee ahot nousee ja 3000rpm kohalla on 0.8bar suurinpiirtei ja samassa syttyy punane valo.
syöttöpuolta täytynee varmaa rukata ku tossa ahtoalueella on joteki tosi tukkone ku tuntuu et ei ainetta saa ollenkaa. ahtimista tuntuu olevan myöski paljo tarinaa ku on garretteja ym laiteltu tilalle, mietin ku ulkomailta saa tuota ct20 alle 300euroon kaikkine kuluinee et onks mitää järkee vaihtaa sellasta vai kannattaako suoraa lähtee johoki mikä herää alempaa...?
ct 20 on aika iso siipinen turbo ainakin mitattuna. eikä virtaakkaa hyvin. joku pienempi turbo kuten 300td mersun kkk26 (oli mulla) tai garretin 03 olis kanssa pikkasen pienempi siiviltään mut virtaavampi. seuraavaksi sitten kytkimen pitävyys tulee eteen mulla oli sintteri kytkin toimi kyllä.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 22.12.2011, 18:56
0201346 0201346 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.10
Sijainti: Imatra
Viestit: 311
Perusasetus

päivitellääs välillä, tänää sain kannen irti. näkyy mäntä hieman hipassee kantee kii mut venttiilit ei, sen verta et oli karstat lähteny männän päältä. vielä on vähän auki mitä koneelle nyt tekis, kauloja ei vielä ole ehtiny mitata et meneekö hiomalla. asiaa hieman hidastaa se kun kävin marmoritiskillä varovasti osien hintoja kysymässä:
kampuran laakerisarja 291euroa
kiertokangen laakerisarja 170e
tiivistesarja 340e
sit menis viel lisäks ainakii (unohin kysyy hinnat) kannenpultit, jakohihnahilppeet, vesipumpun, männänrenkaat ja jotai muuta pientä. hieman pistää miettimään josko kuitenkin toinen moottori ku tosta jos karkeesti laskee ni ainaski puoltoista tonnia menee...





Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 22.12.2011, 19:24
Wille87:n Avatar
Wille87 Wille87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.03.09
Sijainti: Kuopio
Viestit: 706
Perusasetus

1300 saapi koneistukset, männät, laakerit, tiivisteet ja mitähän muuta siinä nyt olikaan....
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 09.12.2011, 09:22
0201346 0201346 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.10
Sijainti: Imatra
Viestit: 311
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja isuzubj Näytä viesti
paljos sulla on nyt se helman korkeus jos vertaa mun läjän mittoihin?
otin oven alareunasta mitan maahan ni oven etureunasta mitattu 54cm ja takareunasta 56cm eli on siulla aika paljo korkiampi noilla jousilla alkuperäseen verrattuna viikonloppuna pitäs punnertaa ironmanin 2" korotusjouset paikallee ni laitan viel uudet mitat ku saan paikallee.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 09.12.2011, 13:13
isuzubj:n Avatar
isuzubj isuzubj ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 23.01.07
Sijainti: Hämeenlinna Finland.
Viestit: 673
Perusasetus

eiköhän se ole sit aika hyvin samoissa tuo mun,omat kuvat on hieman eri näkösiä ku vertaa captainin kuvaan noi levikkeet mitkä omassa on ni näyttää yllättävän paljo matalemmalta! vaikka molemmissa on hdj:n etujouset ja takana mulla pitäs olla varmaan se 2" dopinssoni.
Niin ja ku mul oli edes dopparin se 2" korotus ni keula oli aivan älyttömän matalalla ei oikein kestäny tota vinssin painoo,siks vaihoin nou hdj:n jouset eteen!
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 09.12.2011, 18:47
0201346 0201346 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.10
Sijainti: Imatra
Viestit: 311
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja isuzubj Näytä viesti
eiköhän se ole sit aika hyvin samoissa tuo mun,omat kuvat on hieman eri näkösiä ku vertaa captainin kuvaan noi levikkeet mitkä omassa on ni näyttää yllättävän paljo matalemmalta! vaikka molemmissa on hdj:n etujouset ja takana mulla pitäs olla varmaan se 2" dopinssoni.
Niin ja ku mul oli edes dopparin se 2" korotus ni keula oli aivan älyttömän matalalla ei oikein kestäny tota vinssin painoo,siks vaihoin nou hdj:n jouset eteen!
jouset ois paikallaa, kiitokset lehikselle avusta
otan huomenna kuvia valosaa aikaa ku nyt ei tullu ku suttua tuol säkkipimeessä.
mut mitat näytti (ovesta edellee mitattuna) 61cm eestä ja 62cm takareunasta. tuntus aika passelin korkuselle, tosin nyt loppuu iskareista pituus
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 11.12.2011, 17:38
0201346 0201346 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.10
Sijainti: Imatra
Viestit: 311
Perusasetus

sain äske napsastuu kuvan korotuksen jälkeen

eli kuva ennen:



ja jälkeen :



ja syötötkii ois säädetty, ahonalaisen karan joku oliki jo käännelly eikä näkyny mitää prikkoja välissä, syöttöruuvi oliki vähä enempi pielessä. liekkö joku säätäny katastusta varten pienemmälle. no nyt tulee vienosti mustaa ku lutu auki ja kulkupuoli on tuhat kertaa parempi nyt (ei hyydy ylämäessä lainkaa matka-ajossa), mut mut....
hieman huonompi ilmiö (kö?) on se et ahtopaineet hyppii 1,2....1,3barin luokkaa. ahtoalue on viksumpi ku enne syötön säätöö, nyt on about 1800.....3200rpm mut pitäskö tolle paineelle tehä jotai?
pakoputki on 2" yhellä läpihengittävällä simonssilla. välijäähytintä ei viel keulassa ole.... ja se ahdinha on iha vakio ct20
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 11.12.2011, 18:24
H&K:n Avatar
H&K H&K ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.624
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0201346 Näytä viesti
hieman huonompi ilmiö (kö?) on se et ahtopaineet hyppii 1,2....1,3barin luokkaa. ahtoalue on viksumpi ku enne syötön säätöö, nyt on about 1800.....3200rpm mut pitäskö tolle paineelle tehä jotai?
pakoputki on 2" yhellä läpihengittävällä simonssilla. välijäähytintä ei viel keulassa ole.... ja se ahdinha on iha vakio ct20
Vedä noi ahdot alas ja äkkiä! Tolla vakioturbolla maksimi on joku 0,75- 0,8 bar, tästä ylospäin turbo rupee olemaan tulppana pakoputkessa jolloin pakopaineet- ja lämmöt rupee nousemaan silleen että kansi alkaa olemaan kovilla.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
case closed : sutsuki samurai safaaripeli 0201346 Maasturiprojektit 87 05.11.2011 19:27
Myydään / Vaihdetaan muutama ylimääräinen auto kaupan. toyota,toyota,renault ja taas toyota Jumppis O/M/V Ajoneuvot 1 29.06.2011 13:17
Myyty Toyota 1.6 4A-F tekniikka=>1.3? esim.Toyota 1.3 12V MiKo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 27.03.2010 11:46
Myydään / Vaihdetaan Toyota Landcruiser HJ61 -88 (vaihto mahdollista Toyota 4Runneriin) Jooseppi O/M/V Ajoneuvot 0 11.03.2009 21:07


Sivu luotu: 19:40 (GMT +2).