Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Ajoneuvot

O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.12.2011, 21:20
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.934
Perusasetus

Myyty

No laitetaan tarjous hintaan 1999e .

Myyty


Viimeksi muokannut tapsa4x4 : 27.12.2011 19:12
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.12.2011, 19:15
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.934
Talking

Nosto.
Safarilla käyty pelaa ja toimii hyvin,renkaat alle ja safarille.

Vaihossa käy vain Erittäin HALPA ajokuntoinen 2.5td pajero
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_6855.jpg‎
Views:	886
Size:	98,8 Kt
ID:	23874   Click image for larger version

Name:	IMG_6909.jpg‎
Views:	754
Size:	97,2 Kt
ID:	23875   Click image for larger version

Name:	IMG_6891.jpg‎
Views:	716
Size:	95,0 Kt
ID:	23876  
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.01.2012, 21:43
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.934
Perusasetus

Nyt kuskinlasi paskana,takaperä rikki ja jakolaatikon keppi irti.tarjota saa.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 11.01.2012, 06:01
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.934
Perusasetus

edellä mainittujen vikojen takia NYT HETKEN 1600e koko kasa.
Mukaan saa toiset ovet jossa ehjä lasi,irtonaisen 4.56 välityksen ehjän,moottorin kumi tyynyt,startin ja muuta sälää mitä löytyy.ja TEHOSTETUN SIMPUKAN sekä turbon joka on hommattu turbotus projektia varten.

Ei vaihtoa muuhunkun rahaan
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 01.02.2012, 22:53
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.934
Talking

Pryyt Pryyt.hinta nousee takas 1900e,lähti ekalla käyntii ilman ongelmia -20c pakkasesta noin1kk seisomisen jälkeen.nyt ajettu talliin ja vikojen korjaus alkaa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 07.02.2012, 20:37
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.934
Wink

No nyt Hetken 1200e.

ajokuntoinen.

vikoja on nyt takaperän välitys,mukaan ehjä välitys mutta ei käynyt perä koteloon eli toisenmallisella kotelolla saa kasaan.perä osina ,vetarit paikoillaan että voi ajamalla siirtää traileriin.

kuskin sivulasi on rikki.
jakolaatikon keppi korjattu.

akut on jonkulaiset ja alla jotkut siirto lisut.

vinssi+optimat+35"mudzillat ei kuulu kauppaan.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.02.2012, 09:50
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

vaihossa 200heppanen 4x4 vw transporter TDI hieno ja katsastettu kaikki toimii paitsi eberi.ja annat 3800e rahaa!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Toyota Hilux LN46 2.2 diesel 4WD Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 20.04.2010 19:42
Ostettu Toyota Hilux 2L(2,4 diesel) MÄNTÄ Greenday O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 12.04.2010 18:26
Myyty toyota hilux 2000 4x4 2.4 turbo diesel 7999e+alv toyota4x4 O/M/V Ajoneuvot 4 15.09.2009 19:36
Myydään Toyota Hilux -82 2.2 Diesel 4x4 sheriff O/M/V Ajoneuvot 3 01.04.2009 08:21
O: Toyota Hilux diesel 4wd O/M/V Ajoneuvot 3 01.11.2007 19:24


Sivu luotu: 07:22 (GMT +2).