Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 04.12.2011, 13:12
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Kyllähän siihen hhkunkiskoon pitäs virta tulla, kun avaimesta kääntää hehkua... Ja sit kuulua jostain releestä napsahdustakin, kun se lyö päälle...

Mikäli epäilee hehkujen toimivuutta yksistään, niin hehku irti ja starttikaapelia käsille... Maaakenkä akun maahan ja hehkussa runkoon... Sit virta toiseen knapaan ja hehkussa siihen mihkä se mutteri tulee... Puolenkymenen sekunnin perästä pitäs ns. nuppi hekua mikäli on terve.... Ja mikäli ei, niin se on musta...Sit ku on testannu, niin se on kyllä kuuma (terveessä)....

Hehkun relettä kyllä epäilen, ja mikäli näin on käynyt ni voi olla hukassa sellanen rele jo... Eli lääkkeeksi löytyy ns. nappiheku... Akusta/-akuilta suoraan johdot (sulakkkeen kera) napille, ja napilta sitten johtoo siihen hehkunkiskoon.... Napiksi sit mieluten sellanen missä on hopeajuotteinen sisuksissa... Muut ei kestä ku kerran, jos sitäkään.... Itse laittanut pariin autoon nappihehkun, ja tiedän miten ton napin palaminen vituttaa...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2l-t ongelmia Kossu88 Tekniikka & Jutustelu 3 23.05.2011 19:38
hj 61 ongelmia Tekniikka & Jutustelu 2 01.04.2007 17:00
2L ja 2LT ongelmia?? las-c Tekniikka & Jutustelu 34 11.12.2006 21:52
Ongelmia patrollissa Tekniikka & Jutustelu 6 24.05.2005 11:18
LJ:n ongelmia LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 17 14.10.2004 13:52


Sivu luotu: 11:40 (GMT +2).