Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.12.2011, 19:45
sekahj60/61:n Avatar
sekahj60/61 sekahj60/61 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 07.08.11
Sijainti: peräseinäjoki
Viestit: 20
Perusasetus

4."professional diff locks" kuullostais hyvältä.

__________________
Ensin perse edellä puuhun ja sitten vasta järki mukaan
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.12.2011, 19:56
junnu78:n Avatar
junnu78 junnu78 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.03.06
Sijainti: mikkeli, Finland.
Viestit: 2.782
Perusasetus

3. ehdottomasti
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.12.2011, 20:09
Heikki L:n Avatar
Heikki L Heikki L ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.04
Sijainti: pornainen, Finland.
Viestit: 2.692
Perusasetus

MUlle baxxterin

pidon takaa
100% KEMPPI

VAikka 10kpl
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.12.2011, 16:34
hobro:n Avatar
hobro hobro ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 27.11.10
Sijainti: k-nummi
Viestit: 249
Perusasetus

"onkos honda miehellä"
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 04.12.2011, 17:33
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hobro Näytä viesti
"onkos honda miehellä"
hah tää ois kyl jokseenki hyvä ja
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.12.2011, 20:54
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.349
Perusasetus

noni, keskiviikko puoleenpäivään mennessä sitte päätätte mitä laitetaan tai mä päätän sen heti herätessäni
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 05.12.2011, 22:23
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

FinLocker (siniristiliput FinLocker teksitin molemmin puolin)
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 06.12.2011, 23:33
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.793
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
noni, keskiviikko puoleenpäivään mennessä sitte päätätte mitä laitetaan tai mä päätän sen heti herätessäni
minun puolestä sä saat päättää ammattilaisena tiät mikä on parasta kaikille.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
turhaakin turhempi äänestys Heguli Chit-Chat 9 06.03.2011 11:00
Sortavalassa äänestys Rekisteröimätön Chit-Chat 2 02.02.2010 15:37
tarran tekijää taas... pee Chit-Chat 4 16.12.2006 13:52
MITÄ ON OFFROAD ÄÄNESTYS!!!! Chit-Chat 10 18.10.2005 20:08
Uskonto Äänestys MäIte Society 0 15.03.2002 17:13


Sivu luotu: 22:25 (GMT +2).