Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.12.2011, 19:47
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 2.000
Perusasetus

300ce 24v mersu joka ei toiminu päivääkään niinku insinööri on sen tarkottanu vaikka kertaakaan sitä ei onneks tarvinnu hinata,mätäkin vielä ku oli niitä hyviä ruotsin tuonti vekottimia jonka joku tavi oli maalauttanu mut ei oltu muistettu peltejä korjata.

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	DSC02414.jpg‎
Views:	284
Size:	96,8 Kt
ID:	23340  
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.12.2011, 20:08
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.322
Perusasetus

Aika paha kyssäri, kaikki omistetut autot ovat olleet ihan OK. Jos on pakko valita joku, niin heitetään peliin Fiat Ritmo 70. Vuosimallia en muista mutta ostin tuon 3 vuotta käytettynä. Pikku hiljaa alkoi tulemaan pientä vikaa sinne tänne mutta aina päästiin perille.

Oma auto kun oli aikanaan kolarikorjauksessa niin vuokrasin käyttikseksi mökki-isännän pojalta tuunatun Sierran. Se se vasta oli kamala auto: alla hirveän leveät matalaprofiiliset renkaat, jotka olivat aivan silestonet. Tähän päälle tehostamaton ohjaus ja onnettoman pieni jalopuinen ralliratti. Kaupan päälle vanteissa oli kuulemma heittoa ja etupään nivelissä "vähän" klappia. Maantiellä piti pitää nopeus tarkasti 75-76 km/h lukemissa, jos vähänkään tuosta heitti niin alkoi perkeleenmoinen tärinä ja ravistus.

Kaikki panostus autoon oli laitettu nokkapellin alle, tehoa oli ihan älyttömästi. Taisi olla neloskone mutta turbo oli ämpärin kokoinen. Alakierrosten vääntö oli varsin ohut mutta kierrosten kanssa kumit ulvoi kivasti. Taisi olla pakoputkesta poistettu turhia osia, koska kumina ja pörinä oli miehekäs. Oli siinä jarrutkin mutta olisko ollut tehostin tai joku vähän sökö, vaati reilusti poljinvoimaa jotta auto pysähtyi.

Ja komeuden kruunasivat tietysti karvanopat, tekoturkiksesta tehdyt istuinpäälliset ja 10000 vattiset reteot
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.12.2011, 01:22
p0hamala p0hamala ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.11
Sijainti: Nurmijärvi
Viestit: 145
Perusasetus

Täällä porukka haukkuu Polpotin mutta muistaako kukaan autoa nimeltä Simca? Ne oli niin paskoja että Skeida ja Dadakin maksoivat enemmän. Kolme -60 luvun Simcaa ajoin loppuun ennenkuin oli varaa Polpotiin, joka oli aivan loistava auto, tehokas ja kestävä. Noh, aika kultaa muistot ...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.12.2011, 21:43
Tuukka Impala Tuukka Impala ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.02.10
Sijainti: Urjala Halkivaha
Viestit: 196
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja p0hamala Näytä viesti
Täällä porukka haukkuu Polpotin mutta muistaako kukaan autoa nimeltä Simca? Ne oli niin paskoja että Skeida ja Dadakin maksoivat enemmän. Kolme -60 luvun Simcaa ajoin loppuun ennenkuin oli varaa Polpotiin, joka oli aivan loistava auto, tehokas ja kestävä. Noh, aika kultaa muistot ...
Simca tonni korjaamon onni......
liekö niin paskoja ettei oo kestäny nykypäivään, mut en muista olenko liikenteessä semmosta koskaan nähny. eikä oo IFAakaan tullu vastaan eikä Panhardia (miten se pitäs kirjottaa?)
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.04.2012, 21:55
farmforest:n Avatar
farmforest farmforest ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.10
Sijainti: Salo
Viestit: 376
Perusasetus

Peugeot 405 Mi16. Saldo oli 2 konetta, 1 taka-akseli ja varmaan kaikki sähköosat 4 vuoden aikana. -13 asteen pakkasessa auton sai kauppareissulle lähtiessään varustaa lumilapiolla että sai paiskata lunta konehuoneeseen kun huohotinputket jääty ja öljy lensi pakosarjan päälle ja sytty palamaan. Aivan järkyttävä paska, hyvä oli ajaa sillon kun sattui toimimaan.
__________________
Mersumies.

Viimeksi muokannut farmforest : 23.04.2012 22:07
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 23.04.2012, 23:38
Krisse:n Avatar
Krisse Krisse ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 22.03.09
Sijainti: Kotka
Viestit: 1.105
Perusasetus

Hiace '83, uudella kopalla, 2.2 koneella. Makso sen minkä Hiacet sillon '94 makso, 8000km jälkee alko vitonen uljeltaa ja jurnuttaa niin paljo että samaan kohtaan sattuneen avoeron johdosta toi meni Hiacepojille halvalla. Kunhan päästiin eroon.

Muutama vuosi ton jälkeen näin sen Kouvolassa mutta nyt e näytä TTK-641 enää olevan rekisterissä.

Aikamoista taistelua oli elämä myös Brassieskortin kanssa mutta se meni sentään hyvällä hinnalla autokauppaan vaihdossa joten ei saa huonoimman titteliä tässä kohtaa.
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi
(perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f)

wonk.sytes.net/76s/
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 02.12.2011, 18:39
Punanenä:n Avatar
Punanenä Punanenä ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 24.06.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 968
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Aika paha kyssäri, kaikki omistetut autot ovat olleet ihan OK. Jos on pakko valita joku, niin heitetään peliin Fiat Ritmo 70. Vuosimallia en muista mutta ostin tuon 3 vuotta käytettynä. Pikku hiljaa alkoi tulemaan pientä vikaa sinne tänne mutta aina päästiin perille.

Oma auto kun oli aikanaan kolarikorjauksessa niin vuokrasin käyttikseksi mökki-isännän pojalta tuunatun Sierran. Se se vasta oli kamala auto: alla hirveän leveät matalaprofiiliset renkaat, jotka olivat aivan silestonet. Tähän päälle tehostamaton ohjaus ja onnettoman pieni jalopuinen ralliratti. Kaupan päälle vanteissa oli kuulemma heittoa ja etupään nivelissä "vähän" klappia. Maantiellä piti pitää nopeus tarkasti 75-76 km/h lukemissa, jos vähänkään tuosta heitti niin alkoi perkeleenmoinen tärinä ja ravistus.

Kaikki panostus autoon oli laitettu nokkapellin alle, tehoa oli ihan älyttömästi. Taisi olla neloskone mutta turbo oli ämpärin kokoinen. Alakierrosten vääntö oli varsin ohut mutta kierrosten kanssa kumit ulvoi kivasti. Taisi olla pakoputkesta poistettu turhia osia, koska kumina ja pörinä oli miehekäs. Oli siinä jarrutkin mutta olisko ollut tehostin tai joku vähän sökö, vaati reilusti poljinvoimaa jotta auto pysähtyi.

Ja komeuden kruunasivat tietysti karvanopat, tekoturkiksesta tehdyt istuinpäälliset ja 10000 vattiset reteot
Sierra kuulostaa oikein hyvältä näihin nykyajan "ledikapselisiipimuovi 50-70 hevosvoimaa" härpäkkeisiin verrattuna
__________________
KEHRUU-RACING
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 02.12.2011, 15:40
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sumpe Näytä viesti
300ce 24v mersu joka ei toiminu päivääkään niinku insinööri on sen tarkottanu vaikka kertaakaan sitä ei onneks tarvinnu hinata,mätäkin vielä ku oli niitä hyviä ruotsin tuonti vekottimia jonka joku tavi oli maalauttanu mut ei oltu muistettu peltejä korjata.
Kerran puheltiin moottorikelkkailun kalleudesta, varsinkin noiden oikeasti kireiden sporttikelkkojen osalta, niin tuumasi yksi sälli että yks asia on vielä kalliimpaa, se on 300 coupemersun omistaminen ja kunnossapito...
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 02.12.2011, 21:23
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 2.000
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Kerran puheltiin moottorikelkkailun kalleudesta, varsinkin noiden oikeasti kireiden sporttikelkkojen osalta, niin tuumasi yksi sälli että yks asia on vielä kalliimpaa, se on 300 coupemersun omistaminen ja kunnossapito...
Ei se ylläpito vaan se et vanhat bensa mersut vaan on yksiä v...ja ku ei niitä saa ilman ruiskulaitteiden täydellistä päivitystä toimimaan KUNNOLLA.Ja tarkotan ke-jet ja uudemmat.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 24.04.2012, 10:14
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sumpe Näytä viesti
Ei se ylläpito vaan se et vanhat bensa mersut vaan on yksiä v...ja ku ei niitä saa ilman ruiskulaitteiden täydellistä päivitystä toimimaan KUNNOLLA.Ja tarkotan ke-jet ja uudemmat.
No tuon em. kaverin ylläpitoon nyt sattui kuulumaan lisäksi satunnaisesti peltien oikomista ja vaihtoa... Mm. ovi joka tyhjänä peltiosana maksoi vain 2K€.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 24.04.2012, 11:30
Villeri:n Avatar
Villeri Villeri ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 30.06.09
Sijainti: Karvia
Viestit: 612
Perusasetus

Ehkä huonoin auto oli 9 Rellu. Niitäki oli jopa kaks peräkkäin. Ensimmäinen koivuun ja toinen myytiin pois. Yks oli myös audi 100Q 2.3 pensa. Hienolla K-jetronikilla joka toimi ihan oman mielensä mukaan. Audi ei sitten ollukkaan ku viikon ja vaihtu VW Taroon. Rotke on ihan kiva ajella mutta vaatii kans oman panostuksensa kaikenlaisiin nivelen vaihtoihin sun muihin abs vikoihin ja semmosiin. Joskus oli myös -84 vw passat farmari johon oli vaihdettu 2litranen vitosdiisseli turbolla. Oli kans muuten mukava auto mutta kovalla ajomäärällä melkeen 700tonaa km sai nivelet ja iskarit laitella.

Vähiten remonttia on joutunu tekeen VW jetta 1.6D -86, audi 80 1.6TD -85 ja vw taro 2.4D -91.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä oli paras lahjasi jonka sait? H_Nietu Chit-Chat 48 30.12.2006 15:09
Mikä on suurin rengaskoko jonka saa laittaa? akp Tekniikka & Jutustelu 1 29.01.2006 13:09
tää kuuluu tänne testaa mikä auto olet tiipe Chit-Chat 15 10.06.2005 23:02
Mikä auto olet testi. MakeH Chit-Chat 58 22.03.2005 16:11
Testaa mikä auto olet! Laskos This And That 33 21.02.2005 10:35


Sivu luotu: 18:23 (GMT +2).