![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Nyppäs en sanokkaan mittään kun sulla onkin HJ61 ja mullahan on HJ60 jolloin ero on eli liittimessä joka tulee sinne voltti/polttoaine/lämpö/öljynpaine.mittarin taakse. Äs juu sii ![]() Pikkuveljen kans tuota pähkäältiin viimekesänä ja pikkuvelihän sen sen sitte ratkaasi mutta sehän onki insinörtti. Näin toimii kaikki oikeen HJ60:sessä.
__________________
www.pohojanmaanoffroad.fi |
|
#2
|
||||
|
||||
|
eikö kukaan oo vaihtanu 61->61:n koetaulua? tietäs nyt mitä kaikkea tarvii ottaa tuosta raadosta kun se kohta lähtee. ja sopiiko nappuloiden ja mittarien johdot suoraan.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
tämmöne tästä nyt sitte tuli
![]() ![]() ![]() toiselle puolelle pitäis vielä palkki helma hitsata. mistä vehkeestä sais kallistuksen vakaaja kumit eteen? ihan vaan sellaset rinkulat 10mm reiällä. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Motonetissä muistaakseni oli tuohon etuvakaajaan käypäsiä kumi tollukoita. Ne oli semmosia aivan yleismallia.
__________________
4x4 Chervolet Suburban 6.5 Turbo Diesel |
|
#5
|
||||
|
||||
|
eipä löytäny vantaan motonetin myyjä.. ehkä pitäs vaa hakee etolasta jotain kummia ja poraa ite reikä.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
lohjan motonetistä löyty jonkulaiset gummit etu vakaajaan.
takajousia aloin vaihtaa. josta muistuki mieleen ku muutama vuosi sitten ekaa kertaa vaihdoin toisee hjiihin niin niitä alkuperäisiä jousiahan kun alkaa irrottaa ehjänä niin siinä saa menemään yhden päivän per jousi. rälläkässä nätisti menee alle tunnissa ![]() jousen vaihto aika: ![]() neet vanhat kumit saa jopa ehjänä irti kivasti 6mm pitkällä poran terällä. terän vaan lykkää sen huulen alta väliin ja taittaa reiän suuntaisesti. sitten kone pyörimään niin jostain syystä terä alkaa kiertämään kumin ulko reunaa ja kaivaa kumin ehjänä pois reiästään tämä siin sen jälkeen kun pultti on hakattu pois reiästä.noh nyt pitäs sitten jostain taikoo takajousen etu päähän uus pultti tai pelkkä se holkki johon tekee 18mm reiän pultille. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Offivarusteelta löytyy rasvattavana näköjään 32 egee kappale.
Sinne ei kyllä kannata sätöstellä mitään ellei meinaa laittaa autoa neekereille kiertoon. Ja se on muistaakseni 19 mm se jousen tappi ja päässä 14 mm kierre. jos sitä tarkoitit.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Lj:n ehostusta (1kz-t) | Wille87 | Maasturiprojektit | 400 | 02.06.2020 13:47 |
| BJ:n ehostusta | LINNA | Maasturiprojektit | 188 | 05.05.2020 21:52 |
| Taron ehostusta | alfred_j_kwak | Maasturiprojektit | 15 | 21.06.2016 22:03 |
| Hj61 rungon ehjäys | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.05.2010 09:07 |
| APUVA SAAKO VAIHTAA RUNGON HJ61 ? | nvaris | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 20.05.2007 16:16 |