Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.12.2011, 11:28
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JonzQ Näytä viesti
Joo itseasiassa kysyin hänen myynti ilmoituksessaan täällä offipalstalla kuvia, ei ole vielä vastannut Kylläpä minä sain ne laatikot nyt aukeamaan, kytkinakselin puolelta piti ottaa lukkorengas sokka pois, sitten laakereiden varassa oli aika tiukassa niin lähtihän ne prkl auki!! Pitää katsoa jos saisi vaihdeltua ne 1-2-3 rattaat helpolla, purkamista purkamista..

Purin sitten ihan turhaan nuo vitos rattaan ja pakin härvelit sieltä takapäästä, meni kaikenlisäks sellaset jousetki paskaks 3kpl, varmaan täytyy cedricin laatikosta ne jouset vielä purkaa tuohon.. No, ensikerralla sitä on taas viisaampi ja tietää mitenkä tällänen puretaan..
Niin vieläkö tarttit niitä jottain kuvia? Oon tänään menossa käymään hitsaan sitä niin voin samalla napata!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.12.2011, 14:49
Otra:n Avatar
Otra Otra ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.07.10
Sijainti: Pilikanmaa
Viestit: 108
Perusasetus

Neuvokaas amatööriä että tekeekö tuollaisella kinkkukaapilla mitään jos ajelee päivässä noin 70km työmatkoja. Olisi kiva päästä välillä vähän "pahemmistakin" paikoista ja ei enään kiinnosta ajella tolla Ducatolla Onko sillä esimerkiksi mahdollista päästä viikkoa töihin ilman remonttia? Katselin esim: http://www.nettiauto.com/nissan/king/4412150 onkohan minkälainen?
__________________
Suzuki Samurai 1.3 -92 AVO
Can-Am Renegade Xxc 800R -10 TL

http://kallionpaa.kuvat.fi
http://youtube.com/kallionpaa
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 01.12.2011, 20:52
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Otra Näytä viesti
Neuvokaas amatööriä että tekeekö tuollaisella kinkkukaapilla mitään jos ajelee päivässä noin 70km työmatkoja. Olisi kiva päästä välillä vähän "pahemmistakin" paikoista ja ei enään kiinnosta ajella tolla Ducatolla Onko sillä esimerkiksi mahdollista päästä viikkoa töihin ilman remonttia? Katselin esim: http://www.nettiauto.com/nissan/king/4412150 onkohan minkälainen?

itte oon kohta vuoden ajellu samanikäsellä kingcapilla ja ei oo kyllä sanomista ollu, hiljanen ja hyvä matka-ajossa vaikka on nappulat alla,,varaosat on suht edullisia ja ittellä on ainaki toiminu ihan ok..mitä nyt jtn perushuoltoja tehny..

oulu-hki-oulu reissukin tuli ajettua ilman mitään ongelmia....

ja näytti olevan vielä ahdettu malli tuo mitä oot katellu ni anna mennä vaan jos se ei ole mätä...kannattaa ainaki kattoa keulasta ne korin kiinnitys pisteet ja vaihde jarrulla käydä laatikkoa ajossa läpi että pykälät ei pompi pois päältä...
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 01.12.2011, 21:38
tonikki tonikki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 17.09.11
Sijainti: Kajaani
Viestit: 436
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Otra Näytä viesti
Neuvokaas amatööriä että tekeekö tuollaisella kinkkukaapilla mitään jos ajelee päivässä noin 70km työmatkoja. Olisi kiva päästä välillä vähän "pahemmistakin" paikoista ja ei enään kiinnosta ajella tolla Ducatolla Onko sillä esimerkiksi mahdollista päästä viikkoa töihin ilman remonttia? Katselin esim: http://www.nettiauto.com/nissan/king/4412150 onkohan minkälainen?
Näpäkän olonen peli on. Runko ruostesuojattu jossain välissä. Etelässä tuppaavat ruostumaan teiden suolauksen takia aika nopsaan.
Toi on hyvä että tulee varaosapeli ja muita osia (esim. laatikko, perä ym.) mukaan niin ei tarvitse metsästää varaosia eikä maksaa niistä maltaita myöhemmin. Tietenkin helpottaa vielä jos itse remontoit autosi.
Tuntuu että tiekäytössä ovat aika kestäviä pelejä, ja tuo on vissiin sillä uudemmalla TD-moottorityypillä jossa ilmeisesti vähemmän kansiongelmia.
Kyllä noilla ihan tarpeeksi pahoihin paikkoihinkin pääsee ja poiskin. (ei kuitenkaan ihan täysverinen offiauto ihan tuolleen, mutta mikäpä olisi vakiona)
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 01.12.2011, 21:57
Otra:n Avatar
Otra Otra ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.07.10
Sijainti: Pilikanmaa
Viestit: 108
Perusasetus

Itse kyllä tuon kokoiset autot huollan. Kiitoksia vastauksista! Katsotaan mihin tulokseen tullaan
__________________
Suzuki Samurai 1.3 -92 AVO
Can-Am Renegade Xxc 800R -10 TL

http://kallionpaa.kuvat.fi
http://youtube.com/kallionpaa
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.12.2011, 16:37
Temuu Temuu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Suomi
Viestit: 134
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Otra Näytä viesti
Neuvokaas amatööriä että tekeekö tuollaisella kinkkukaapilla mitään jos ajelee päivässä noin 70km työmatkoja. Olisi kiva päästä välillä vähän "pahemmistakin" paikoista ja ei enään kiinnosta ajella tolla Ducatolla Onko sillä esimerkiksi mahdollista päästä viikkoa töihin ilman remonttia? Katselin esim: http://www.nettiauto.com/nissan/king/4412150 onkohan minkälainen?
Täällä on kingcab käyttöautona ja kilometrejä tulee paljon, en ole viellä kerennyt kuin 7tkm autolla ajamaan mutta ihan mukava peli ajella maantielläkin.. Remonttia en ole juuri ainakaan viellä joutunut tekemään mutta ruostuminen ja voimansiirto näissä taitaa olla heikoimpia lenkkejä

On muuten näppärän näkönen kingcab!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 02.12.2011, 16:52
tonikki tonikki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 17.09.11
Sijainti: Kajaani
Viestit: 436
Perusasetus

Ja turbon kanssa ei varmaan hieman isommissakaan ylämäissä tarvii pykältää pienempää. Ainakin tuolla omalla SD23:lla on tapana loppua vääntö kesken.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 03.12.2011, 19:22
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

oli puhetta tuolla topicin alussa kun mainitsin että asentelin sen rough country 2,5" alustan ja Calminin sauvat... nyt olis niitä kuvatuksia tarjolla..




tuommonen setti...mukana tuli myös takaiskareille uudet kinnitys pulikat yläpäähän..



tuommonen siitä tuli ja leimallakaan ei ollut ongelmia,korin korotus 75mm+alusta.



alla 31"10,5"15" kumit



iskareille pitäs tehä vielä uudet kiinnitys paikat niin saa joustoja kunnolla,niin ja tietty kallistuksen vakaaja repiä irti,
kuva otettu tunkin päällä niin on tuo ylätukivarsi ala-asennossa.

turbo ja muut roippeet olis vielä hyllyssä. isompia renkaitakin se nissani vähä kaipailisi..
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!

Viimeksi muokannut cybress : 04.12.2011 17:47
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 04.12.2011, 18:41
Temuu Temuu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Suomi
Viestit: 134
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
oli puhetta tuolla topicin alussa kun mainitsin että asentelin sen rough country 2,5" alustan ja Calminin sauvat... nyt olis niitä kuvatuksia tarjolla..




tuommonen setti...mukana tuli myös takaiskareille uudet kinnitys pulikat yläpäähän..



tuommonen siitä tuli ja leimallakaan ei ollut ongelmia,korin korotus 75mm+alusta.



alla 31"10,5"15" kumit



iskareille pitäs tehä vielä uudet kiinnitys paikat niin saa joustoja kunnolla,niin ja tietty kallistuksen vakaaja repiä irti,
kuva otettu tunkin päällä niin on tuo ylätukivarsi ala-asennossa.

turbo ja muut roippeet olis vielä hyllyssä. isompia renkaitakin se nissani vähä kaipailisi..
Huhuh melko härski king cab! Paljonko tuli tuolle setille hintaa? Itsekkin olen ajatellu koria korottaa niin mitäs olette laittanee korin ja rungon väliin? Jos tekee 70mm korotukset joutuuko tekemään muita muutoksia kuin jatkamaan polttoaineletkua?
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 04.12.2011, 20:04
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Temuu Näytä viesti
Huhuh melko härski king cab! Paljonko tuli tuolle setille hintaa? Itsekkin olen ajatellu koria korottaa niin mitäs olette laittanee korin ja rungon väliin? Jos tekee 70mm korotukset joutuuko tekemään muita muutoksia kuin jatkamaan polttoaineletkua?

koko helahoito jenkeistä noin reilu 700 euroa. sis tulli ja lentorahti.

linkit on tuolla topicin alussa.

korinkorotus makso noin 20-30 euroa. käytin 4mm seinämä paksuudella olevaa putkea joka on halkaisijaltaan muistaakseni 60mm, kelpasi katsurille.

koppaa voit nostaa 75mm, jatkat tankkausputken jos et nosta tankkia samalla, ja irrottelet kaikki jarruputket ym muut korista ennen nostoa ja muistat irroittaa rattiakselin konehuoneesta,riittää että löystää, ja muistaa kirrata se sitte uudestaan ku korotukset on alla. ja jakolaatikon kepin kohalta isonnat pikkusen sitä reikää niinku taakkepäin,pieni puoli menee aika naftisti päälle jos ei isona sitä kepin reikää..
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!

Viimeksi muokannut cybress : 04.12.2011 20:07
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 02.12.2011, 05:21
JonzQ JonzQ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.09.11
Sijainti: Kiuruvesi
Viestit: 43
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti
Niin vieläkö tarttit niitä jottain kuvia? Oon tänään menossa käymään hitsaan sitä niin voin samalla napata!
Joo jos onnistuu niin kiinnostais mitenkä ne moottorin korvakot on sovellettu sinne konehuoneeseen ja onko niitä alkuperäisiä rungossa olevia kiinnityksiä muokattu muokattu, ota niin paljo kuvia että muisti loppuu kamerasta niin eiköhän tule vähän selvyyttä asiaan.. Samalla sitten näkis jos siinä on alkuperäisen korvakot, että ovatko ne kingin vai cedricin, cedricin korvakot ovat aika pitkät ja kingissä paljon lyhemmät. Tiedä kummatko ois paremmat vai joutuuko ne korvakot tekemään uusiks. Jos runkoon saa hitsata palikkaa niin sitten on helpompi muuttaa sieltä päästä.

Mutta mielenkiinnosta ois mukava nähdä mitenkä ne on toteutettu Dectanen autossa.

Viimeksi muokannut JonzQ : 02.12.2011 05:26
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King KING CAP 4x4 WD kona Tekniikka & Jutustelu 26 03.09.2018 12:08
Nissan king cap tomppaa Tekniikka & Jutustelu 1 28.08.2011 10:04
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 29.01.2011 10:42
M:Nissan king cap O/M/V Ajoneuvot 0 21.04.2007 11:31
M. Nissan King Cap -91 Heze.R O/M/V Ajoneuvot 0 03.04.2007 23:22


Sivu luotu: 02:44 (GMT +2).