Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.11.2011, 19:14
joojoomies:n Avatar
joojoomies joojoomies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.04.04
Sijainti: vesilahti, Finland.
Viestit: 412
Perusasetus

L-200 etulokarit/jalkatilat.

  #2  
Vanha 28.11.2011, 22:51
uokki uokki ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: Heinola
Viestit: 745
Perusasetus

Korjasinpa ihmissuhteen!!
  #3  
Vanha 29.11.2011, 05:12
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.261
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uokki Näytä viesti
Korjasinpa ihmissuhteen!!
Pysyvästi vai väliaikaisesti.

Korjasin pois pihalta pari fillaria ja scootterin jota ei kukaan tunnu tarvitsevan.

Samalla korjasin aitasta kuormallisen polttoon menevää kamaa mm. pari isohkoa vielä meloko ehjää kliver merkkistä ämyriä. Jotka saisi vaikka huomenissa korjata joku parmpaan talteen jos katsoo tarvivansa vaikka autotalliin ko.ämyreitä.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
  #4  
Vanha 29.11.2011, 06:29
heku80:n Avatar
heku80 heku80 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 12.02.10
Sijainti: kouvostoliitto
Viestit: 250
Perusasetus

tuli laitettuu hilukci tehostamaan ohjausta tai se kyl tais olla eilisen puolta toivottavasti nyt tehostaa pitempaa kun yhden ajo kerran
  #5  
Vanha 29.11.2011, 13:30
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

tuli kauhea inspiraatio puuska ja korjasin soa hj:n etukardaanin
  #6  
Vanha 29.11.2011, 16:47
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Transit Van100:sen hitasustyöt sain valmiiksi... Ja ruostesuojauksen sitten siihen perään...
  #7  
Vanha 29.11.2011, 17:07
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.128
Perusasetus

Willykseen tuollaiset laput..... Mustat täytyy joku päivä tilata..
Edellinen leima olikin vuodelta -91

  #8  
Vanha 29.11.2011, 17:28
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 2.000
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mäksä Näytä viesti
tuli kauhea inspiraatio puuska ja korjasin soa hj:n etukardaanin
Onkos jo selvinny miks se vanha oikeen hajos?
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR
  #9  
Vanha 29.11.2011, 17:31
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sumpe Näytä viesti
Onkos jo selvinny miks se vanha oikeen hajos?
takajarrupaineen säätimen tanko akselilta irti,, nivel päässyt "pohjaamaan" ku en jaksanu jyrsiä ja sit MUUTAMAN joku pienes tumus antanu hojol keliä..
  #10  
Vanha 04.09.2012, 23:08
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.481
Blog Entries: 5
Angry

Ivecon korjaukset jatkuu kun uusintakatsastuspäivä lähenee...tänään tuskailtu raidetangon pään kanssa. Kuulan tappi irtosi kyllä kolostaan viimein mutta raidetangosta ei millään. On liotettu ja lämmitetty tohottimella ja lukitusmutteri ei inahdakkaan. Ei viittis alkaa rälläköimään ettei mene vahingossa jengat. Onko mitään "niksipirkka" - konstia mitä vois vielä kokeilla? (kylmäspray oli loppu, sitä vissiin pitää hakea kaupasta seuraavaksi)
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
  #11  
Vanha 05.09.2012, 17:11
temmi_hoo temmi_hoo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Jokikunta, Vihti, Suomi
Viestit: 553
Perusasetus

Hotellihuoneen huonekohtasen puhaltimen sekä rivitalon asuntokohtasen huippuimurin kävin viemässä paikoilleen.
  #12  
Vanha 05.09.2012, 17:28
reynolds reynolds ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.08.10
Sijainti: Lohja
Viestit: 253
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Ivecon korjaukset jatkuu kun uusintakatsastuspäivä lähenee...tänään tuskailtu raidetangon pään kanssa. Kuulan tappi irtosi kyllä kolostaan viimein mutta raidetangosta ei millään. On liotettu ja lämmitetty tohottimella ja lukitusmutteri ei inahdakkaan. Ei viittis alkaa rälläköimään ettei mene vahingossa jengat. Onko mitään "niksipirkka" - konstia mitä vois vielä kokeilla? (kylmäspray oli loppu, sitä vissiin pitää hakea kaupasta seuraavaksi)
Jos löytyy happi-asetti / nestekaasupillit millä sais ihan kunnolla punaseks niin on usein hyvä lääke. Myös kaikenlainen putkareilla vääntäminen ja pajavasaralla piekseminen auttaa monesti
  #13  
Vanha 05.09.2012, 21:17
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.481
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja reynolds Näytä viesti
Jos löytyy happi-asetti / nestekaasupillit millä sais ihan kunnolla punaseks niin on usein hyvä lääke. Myös kaikenlainen putkareilla vääntäminen ja pajavasaralla piekseminen auttaa monesti
happi-asetti tms zydeemejä ei löydy, noita muita on jo kokeiltu, mutta pitää vissiin vaan sitkeästi jatkaa noita sekä liotusta jne vuoronperään.

Niin, ja tänään tuli laitettua Discon tehostimen pumppu paikoilleen ja ropeliin uusi visko. Tuli konehuone pestyä vielä uudelleen kun oli paremmin tilaa, akutkin otin pois että pääsi kunnolla pesemään sieltä kotelon alta. Huomenna vielä visko ja akut paikoilleen ja hihna niin saa koneen käyntiin ja systeemin vielä ilmattua ja nesteet mittaan.
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
  #14  
Vanha 08.09.2012, 16:47
Sirernog Sirernog ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 12.03.12
Sijainti: Hollola
Viestit: 253
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Ivecon korjaukset jatkuu kun uusintakatsastuspäivä lähenee...tänään tuskailtu raidetangon pään kanssa. Kuulan tappi irtosi kyllä kolostaan viimein mutta raidetangosta ei millään. On liotettu ja lämmitetty tohottimella ja lukitusmutteri ei inahdakkaan. Ei viittis alkaa rälläköimään ettei mene vahingossa jengat. Onko mitään "niksipirkka" - konstia mitä vois vielä kokeilla? (kylmäspray oli loppu, sitä vissiin pitää hakea kaupasta seuraavaksi)
En tiiä oonko myöhässä, mut hitsaa rt-päähän mutteri jotta pääsee pulttikoneella kovistelemaa! Vaihan raskaakaluston asentajan niksi.
  #15  
Vanha 08.09.2012, 16:48
Sirernog Sirernog ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 12.03.12
Sijainti: Hollola
Viestit: 253
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Ivecon korjaukset jatkuu kun uusintakatsastuspäivä lähenee...tänään tuskailtu raidetangon pään kanssa. Kuulan tappi irtosi kyllä kolostaan viimein mutta raidetangosta ei millään. On liotettu ja lämmitetty tohottimella ja lukitusmutteri ei inahdakkaan. Ei viittis alkaa rälläköimään ettei mene vahingossa jengat. Onko mitään "niksipirkka" - konstia mitä vois vielä kokeilla? (kylmäspray oli loppu, sitä vissiin pitää hakea kaupasta seuraavaksi)
En tiiä oonko myöhässä, mut hitsaa rt-päähän mutteri jotta pääsee pulttikoneella kovistelemaa! Vaihan raskaakalustonasentajan niksi.
  #16  
Vanha 08.09.2012, 17:34
vepele:n Avatar
vepele vepele ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 27.08.05
Sijainti: Suomi neidon asshole
Viestit: 2.249
Talking

Rankun kaasuvaijerin vaihoin vitin syvässä montussa,onnex oli harjoteltu vast pariviikkoo sit
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua.

Istun tai kävelen,
Pylly päästää sävelen!

RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet

LA CH 31 TT eli Tupla TEE




www.wuoksioffroad.com
montenegro offroad club #98
  #17  
Vanha 08.09.2012, 20:14
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.481
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sirernog Näytä viesti
En tiiä oonko myöhässä, mut hitsaa rt-päähän mutteri jotta pääsee pulttikoneella kovistelemaa! Vaihan raskaakalustonasentajan niksi.
Molemmat päät antautui viimein ja sain vaihdettua. Työvoitto, vuoronperään kylmäspray:tä ja tohottimella kuumaks, välillä vasaraa ja liotusöljyä. Kuskin puolelta piti rautasahalla ottaa pieni pala pois siitä kiristysmutterin juuresta raidetangon päästä että pääs sisälle sumuttamaan, sitten lähti.
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone

Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 08.09.2012 23:08
  #18  
Vanha 11.09.2012, 23:40
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.481
Blog Entries: 5
Perusasetus

Vaihdettu Ivecon käsijarruvaijeri, nyt pitäis takajarrujen olla kunnossa (kengät tuli vaihdettua aikasemmin jo).

Sitten GAZ kärriin tuli laitettua kopin "sisävalot" ledeillä ja paristosyöttö ja Discoon irroitettava koukku viimein paikoilleen.
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
  #19  
Vanha 12.09.2012, 22:33
rane58:n Avatar
rane58 rane58 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 25.10.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 2.378
Talking

Poppi vehkeet kuntoon...


Vaihdettu särisevä infinity kajari ehjään, nyt voi pitää bassoakin päällä...
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95.

Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66

Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

MYYTÄVÄNÄ:
https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
  #20  
Vanha 13.09.2012, 15:45
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

LT:n taka jarrut katsastus miehen kanssa konttorin montulla
  #21  
Vanha 24.11.2012, 23:58
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.481
Blog Entries: 5
Perusasetus

Vaihdettu Discon etuvilkut (umpiot) uusiin.
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
  #22  
Vanha 25.11.2012, 09:41
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

aamu tuimaan vaihdoin hojoon perävaunu valo pistokkeen ja kaikki muut rokkaa paitti vasen vilkku.. tiiä sitte onko vika kärryn johdoissa vai auton.

seuraavassa jaksossa rakennetaan testi laite kärryn valoille
  #23  
Vanha 25.11.2012, 16:29
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
aamu tuimaan vaihdoin hojoon perävaunu valo pistokkeen ja kaikki muut rokkaa paitti vasen vilkku.. tiiä sitte onko vika kärryn johdoissa vai auton.

seuraavassa jaksossa rakennetaan testi laite kärryn valoille
tai ostaa valmiin sarjan jossa on oikein johdot, maksaa pari kolme kymppiä...
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
  #24  
Vanha 25.11.2012, 20:06
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Helppo homma


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
seuraavassa jaksossa rakennetaan testi laite kärryn valoille
9 metriä 7 napasta johtoa, pistotulppa ja 2 kpl magneetilla olevia takavaloja 2m välein johton piskettoottamasta päästä.....

Ja tussilla sitten "kuski" ja "vänkäri" tms. tekstit valoihin! ei olis ensimmäinen kerta kun sekoaisivat, ja tosi "kiusallista"

Ja jos alta oikein hifistelemään, niin led työvalo omalla vaihtokatkaisijallaan takasumuvalon pariksi.....
  #25  
Vanha 25.11.2012, 17:01
Smuli Smuli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 23.01.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 298
Perusasetus

Korjattu kingcapista hajonnut pissapoika ja työvalot uusittu ja johdotuksia korjattu.
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mitä rikoin tänään? kami Chit-Chat 28 05.11.2012 20:56
Mitä mitä? Ongelmiako softassa vai ylläpidolla? H_Nietu Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 5 18.10.2011 01:40
Vinkki:Tänään 1.4. TV2 klo 19.10 raw Chit-Chat 8 02.01.2009 20:46
Mitä karttaohjelmia käytätte ja mitä gps:ää? telipeto Tekniikka & Jutustelu 53 25.09.2008 06:37
Mitä tänään hajotin autostani. Repro Chit-Chat 60 09.08.2008 22:13


Sivu luotu: 18:14 (GMT +2).