![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
L-200 etulokarit/jalkatilat.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Korjasinpa ihmissuhteen!!
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Pysyvästi vai väliaikaisesti.
![]() Korjasin pois pihalta pari fillaria ja scootterin jota ei kukaan tunnu tarvitsevan. Samalla korjasin aitasta kuormallisen polttoon menevää kamaa mm. pari isohkoa vielä meloko ehjää kliver merkkistä ämyriä. Jotka saisi vaikka huomenissa korjata joku parmpaan talteen jos katsoo tarvivansa vaikka autotalliin ko.ämyreitä.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#4
|
||||
|
||||
|
tuli laitettuu hilukci tehostamaan ohjausta tai se kyl tais olla eilisen puolta toivottavasti nyt tehostaa pitempaa kun yhden ajo kerran
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
tuli kauhea inspiraatio puuska ja korjasin soa hj:n etukardaanin
![]()
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Transit Van100:sen hitasustyöt sain valmiiksi... Ja ruostesuojauksen sitten siihen perään...
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Willykseen tuollaiset laput..... Mustat täytyy joku päivä tilata..
Edellinen leima olikin vuodelta -91 |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Onkos jo selvinny miks se vanha oikeen hajos?
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
|
#9
|
||||
|
||||
|
takajarrupaineen säätimen tanko akselilta irti,, nivel päässyt "pohjaamaan" ku en jaksanu jyrsiä ja sit MUUTAMAN joku pienes tumus antanu hojol keliä..
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Ivecon korjaukset jatkuu kun uusintakatsastuspäivä lähenee...tänään tuskailtu raidetangon pään kanssa. Kuulan tappi irtosi kyllä kolostaan viimein mutta raidetangosta ei millään. On liotettu ja lämmitetty tohottimella ja lukitusmutteri ei inahdakkaan. Ei viittis alkaa rälläköimään ettei mene vahingossa jengat. Onko mitään "niksipirkka" - konstia mitä vois vielä kokeilla? (kylmäspray oli loppu, sitä vissiin pitää hakea kaupasta seuraavaksi)
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Hotellihuoneen huonekohtasen puhaltimen sekä rivitalon asuntokohtasen huippuimurin kävin viemässä paikoilleen.
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#13
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Niin, ja tänään tuli laitettua Discon tehostimen pumppu paikoilleen ja ropeliin uusi visko. Tuli konehuone pestyä vielä uudelleen kun oli paremmin tilaa, akutkin otin pois että pääsi kunnolla pesemään sieltä kotelon alta. Huomenna vielä visko ja akut paikoilleen ja hihna niin saa koneen käyntiin ja systeemin vielä ilmattua ja nesteet mittaan.
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#14
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#15
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#16
|
||||
|
||||
|
Rankun kaasuvaijerin vaihoin vitin syvässä montussa,onnex oli harjoteltu vast pariviikkoo sit
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 |
|
#17
|
||||
|
||||
|
Molemmat päät antautui viimein ja sain vaihdettua. Työvoitto, vuoronperään kylmäspray:tä ja tohottimella kuumaks, välillä vasaraa ja liotusöljyä. Kuskin puolelta piti rautasahalla ottaa pieni pala pois siitä kiristysmutterin juuresta raidetangon päästä että pääs sisälle sumuttamaan, sitten lähti.
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 08.09.2012 23:08 |
|
#18
|
||||
|
||||
|
Vaihdettu Ivecon käsijarruvaijeri, nyt pitäis takajarrujen olla kunnossa (kengät tuli vaihdettua aikasemmin jo).
Sitten GAZ kärriin tuli laitettua kopin "sisävalot" ledeillä ja paristosyöttö ja Discoon irroitettava koukku viimein paikoilleen.
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#19
|
||||
|
||||
Poppi vehkeet kuntoon...
Vaihdettu särisevä infinity kajari ehjään, nyt voi pitää bassoakin päällä...
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
#20
|
||||
|
||||
|
LT:n taka jarrut katsastus miehen kanssa konttorin montulla
|
|
#21
|
||||
|
||||
|
Vaihdettu Discon etuvilkut (umpiot) uusiin.
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#22
|
||||
|
||||
|
aamu tuimaan vaihdoin hojoon perävaunu valo pistokkeen ja kaikki muut rokkaa paitti vasen vilkku.. tiiä sitte onko vika kärryn johdoissa vai auton.
seuraavassa jaksossa rakennetaan testi laite kärryn valoille
|
|
#23
|
|||
|
|||
|
tai ostaa valmiin sarjan jossa on oikein johdot, maksaa pari kolme kymppiä...
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
|
#24
|
|||
|
|||
Helppo hommaLainaus:
Ja tussilla sitten "kuski" ja "vänkäri" tms. tekstit valoihin! ei olis ensimmäinen kerta kun sekoaisivat, ja tosi "kiusallista" Ja jos alta oikein hifistelemään, niin led työvalo omalla vaihtokatkaisijallaan takasumuvalon pariksi..... |
|
#25
|
|||
|
|||
|
Korjattu kingcapista hajonnut pissapoika ja työvalot uusittu ja johdotuksia korjattu.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mitä rikoin tänään? | kami | Chit-Chat | 28 | 05.11.2012 20:56 |
| Mitä mitä? Ongelmiako softassa vai ylläpidolla? | H_Nietu | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 5 | 18.10.2011 01:40 |
| Vinkki:Tänään 1.4. TV2 klo 19.10 | raw | Chit-Chat | 8 | 02.01.2009 20:46 |
| Mitä karttaohjelmia käytätte ja mitä gps:ää? | telipeto | Tekniikka & Jutustelu | 53 | 25.09.2008 06:37 |
| Mitä tänään hajotin autostani. | Repro | Chit-Chat | 60 | 09.08.2008 22:13 |