![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
KIITOKSIA kisan järjestäjille loistavasta kilpailusta. läjä pelasi todella hyvin koko kisan ajan. kerrankin oli voimaa riittävästi autossa. Isossa luokassa kävi vähän harmillisesti kun kolmen kierroksen jälkeen tunkeutui vähän isompi tukki syyläristä läpi mutahaudassa ja matka jäi siihen. mutalikossa oli syvä ura eikä läjä siitä noussutkaan oikeelle raiteelle niin kimmo kolautti renkaalla Ilen auton takarenkaaseen ja siitä näkyy olevan hyvä videokin kuvattuna. Paljon oli kuvaajia paikalla joten laittakaas kuvia ja videoita näkyville.
|
|
#2
|
||||
|
||||
Katiska BJ kiittää!
Kiitokset järjestäjille kisasta, rata oli tosi kiva ajettava (vaikka oman auton alusta ei vallan hyvin röykkyjä niellytkään) ku oli niin vaihtelevaa maastoo. Radan pituus just hyvä n.10min/kierros.
Pientä vastustusta koettiin jo parin kierroksen jälkeen ku katossa oleva invertteri ei tärinästä tykänny ja meni oikosulkuun, siinä savussa appari sitte repi sen irti katosta ja aikansa temuttua sai piuhat poikki ku ei ollu minkäänlaisia työkaluja mukana. Taas mentii jokunen kierros ihan hyvin kunnes auto keittää, no auto toppiin ja ajattelin että se oli ny siinä. Pari kierrosta siinä ooteltii ja tuumittiin että ei kai sieltä montaa litraa ehtiny hukkuun. Sit ajeltiin kisa vähä rauhallisemmin loppuun. Vähä jäi kaiveleen ku sijotuttiin silti neljänneks. Keittäminen johtu toden näkösesti tukkosesta syylarista ja huonosta flektistä, molemmat oli tiedossa jo kisaan lähtiessä että syyllistä ei tarvi kovin kaukaa hakee. Kiitokset vielä järjestäjille kisasta ja Kekkulalle apparoinnista. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Kiitokset kisajärjestäjälle, oikein hyvä rata ja muutenkin oli ainakin meidän tiimillä hyvä päivä vaikkei kärkisijoituksista ajettukaan. Jousitus pitäis ainakin olla aivan erilainen jos haluaisi kovaa ajella. Mutta ei tonne hampaat irvessä lähdettykään ajamaan. Välillä pidettiin jäähdyttely/kusitaukoo ja autokin jäi ehjäksi.
Mutta tuota kauheeta porua siitä suopätkästä en ymmärrä. Jos lajina on maastoautoilu niin eikös sillon voi olettaa että reitillä on jotain haasteitakin? Jos oikeasti on sitä mieltä että offikisassa ei saa olla mitään mahdollisuutta jäädä jumiin jollain kohtaa rataa niin kannattaa varmaan vaihtaa lajia rallicrossiin niin saa sitten päästellä ihan rauhassa tasasella paanalla tai sitten kannattaa pysyä ihan vaan himassa. Saa vetää palkokasvin nenäänsä jos haluaa. ![]() Tämmösiä kisoja lisää, mukana ollaan jatkossakin kun vaan on kilpailut järkevän ajomatkan päässä. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| PäHäMa Mudventures 2011 @ 6 - 9.10.2011 | mikjus | Tapahtumat | 151 | 15.10.2017 09:43 |
| A.Šultsi mälestusvõistlus 2011, 18.-20.11.2011 | Kynnapas | Tapahtumat | 13 | 21.11.2011 10:13 |
| PRO-X 2011 | myllis | Tapahtumat | 0 | 21.06.2011 10:22 |
| OFFICROSSIA HEINOLASSA 5.3 2011! | uokki | Tapahtumat | 210 | 18.03.2011 11:25 |
| 24.10.2009 Offivarusteen Officrossi | -Juuso- | Tapahtumat | 491 | 15.01.2010 20:30 |