![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
No nyt on pelit kunnossa, laitoin jopa pissapojan säiliön paikoilleen. Nyt unta kuulaan ja nähdään aamulla kasin maissa, kello soi 03.00...
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Jep jep
Auto on kunnossa ja meilläki nyt jopa pissapoika toimii. Aamulla siellä paikalla.
__________________
Toyota Crawler |
|
#3
|
||||
|
||||
Offi Rossii!
Kuvatkaahan paljon ja laittakaa esille.
Ei harmiksemme päästä poitsun kanssa sittenkään paikalle kun on kuumeesta vielä toipilaana. Nautinnollista kisaa vaan kaikille. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
|
#4
|
|||
|
|||
|
|
|
#5
|
|||
|
|||
kiitos järjestelyistä ja hauskasta seurasta
kivaa oli harmi ku ei tällä erää vehkeet oikee pelannu ku 2 kierrosta mutta niin kauan ajettiin ku pelit vähäkin kulki jos joku ihmettelee miks volvo käyttäyty sillee 2 ekan kiekan jälkeen ni 1.laatikko rikki ei toiminu ku iso tai pikku 1, 2.kytkin sitte ja 3.ohjaus otti aika kovia paukkuja ei kääntyny enää vasemmalle juuri ollenkaan mutta saakutin kivaa oli ja koetetaan saada vehkeet kasaan seuraavaan ponnistukseen. onnea voittajalle
osaa se hokkanen ihme kyllä jotain muutakin ku juosta... ![]() ![]() ![]()
__________________
askolan offroad ry |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Onks tuloksia kun tuli lähdettyä ennen palkintojenjakoo?
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
isoluokka
1. hokkanen / siitonen 12k 2. sihvonen /sihvonen 9k 3. jussilainen / jussilainen 9k
__________________
-kari- FS Motorsport ry |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
http://www.youtube.com/watch?v=drep2MM8mZ8 |
|
#9
|
|||
|
|||
sika hyvä
joo samaa mieltä toi on rossia aivan sairaan siistiä nautin koko ajasta.
![]() ![]() rata oli hyvä
__________________
askolan offroad ry |
|
#10
|
|||
|
|||
Ei tarteeLainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
#11
|
|||
|
|||
urpo
Sun kanattaa kattoo peiliin jos jouduit vinssa! 12krt ja noin puolet meni vinsaamatta. mut sillon piti vinssata kun helppokohta oli tukossa. Ja ite crossia ajaneena, pitää tietää mitä tekee. ja mihin kalusto pystyy. CROSSI on eri kuin enduro eli kontakti on mahdollista. PS. sullekkin pokkerit niin olisit päässy aina vinssaamatta. Eli nyt sattu väärä rengas älä rataa syytä, oikee rengasja oikee linja niin hyvä tulee kun on VOIMAA
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Viimeviikon sateet pehmensi ilmeisesti pohjaa senverran, ettei sitten kestänyt suunnitellulla tavalla ajaa yli. Luonnonratoja tehdessä on aika mahdoton ennustaa mitä pari sadepäivää tekee radalle tai parisataa maasturia kun ne revittää yhdestä ja samasta rännistä pehmeällä pohjalla. Yhtä kaikki- katselin että isojenkin luokasssa ihan loppukisassa monet ajoivat ilman vinssauksia paikasta yli, joten voidaan kai sanoa että ilman ajovirheitä rata oli ajettavissa ilman vinssauksia... |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| PäHäMa Mudventures 2011 @ 6 - 9.10.2011 | mikjus | Tapahtumat | 151 | 15.10.2017 09:43 |
| A.Šultsi mälestusvõistlus 2011, 18.-20.11.2011 | Kynnapas | Tapahtumat | 13 | 21.11.2011 10:13 |
| PRO-X 2011 | myllis | Tapahtumat | 0 | 21.06.2011 10:22 |
| OFFICROSSIA HEINOLASSA 5.3 2011! | uokki | Tapahtumat | 210 | 18.03.2011 11:25 |
| 24.10.2009 Offivarusteen Officrossi | -Juuso- | Tapahtumat | 491 | 15.01.2010 20:30 |