![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Sori , nyt meni zilttonit sekaisin ![]() ![]() ![]()
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Älä sure, et oo ainoo.
![]() ![]() Lättäpää näkyvissä. Näitä oli myös Perkinsin diesel koneella. Kuvasin nämä 157 mallit Kalkussa toukokuussa 2007. Maalin hilseilyä lukuun ottamatta siisti peli.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ja varsinaiseen kysymykseen vastauksia.
En oo ajanu, mutta varmaan kauhee peli. ![]() Pituus 6922mm, leveys 2315mm, kork 2360mm. Helpompi varastoida kun ei ole täysleveä kuorma-auto (2500mm). Uralista ja Krazista puhumattakaan (2690/2750 mm). ZIL-157 on samoilla 12.00-18 renkailla kuin GAZ-66.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tuolla kun kurvailee niin melkein pitäisi ajovarustukseen kuulua se kalsareista ilman ottava kaasunaamari...
![]() ![]() Jos ei ihan suojeluhälytys,niin ainakin varoitus asetuksissa. Vai miten se meni ????
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Onkos toi 157 kone sama kuin BTR:ssä eli kopio Dodgen D5 koneesta, huimat 90 hv :-)
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Eri kone. Zilin pannu on 5555 cm3, BTR kone noin 3500 cm3.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Olen ajanut tommosella perkinssin diiselillä olevaa intissä ja sillä jäi jopa panssarivaunulle tiellä kiihdytyksessä.
![]() Ja vauhdin hurmaa jo kahdeksassakympissä eipä se kovempaa sillä diiselillä kulkenutkaan ja ihan kokokaistan sai käyttää. ![]() Ei tehostusta ohjauksessa muistaakseni ainakin sika raskas kääntää ja kun se mitä ajelin oli tuommoinen vaununhuoltoauto niin siihen oli nostopuomi nokkaan jolla vinssistä sai nosturin niin sitten kun sillä nosti jotain esim. vaunun moottoritilan panssaria niin ei oikeen jaksanu veivata enään ollenkaan.
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Etujärjestö kyssäri | tkvaan | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 13.12.2007 01:14 |
Murrosnivel-kyssäri | -P- | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 07.12.2007 20:59 |
offset kyssäri | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 15.08.2007 20:51 | |
soa kyssäri | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 13.11.2005 12:12 | |
King cab kyssäri? | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 09.11.2005 09:53 |