![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]() ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Kuka luulee tietävänsä?
Eipä ole tämäkään lehdelle eduksi jotta muut täällä asiasta luulevat kirjoittelevat, eikä asiasta oikeasti tietävät?
Eli, informaatiota ainakin tunnutaan täällä kaivattavan ja asiasta tietävältä taholta! t. Ismo Ämmä
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 19.11.2011 00:25 |
|
||||
|
||||
![]()
Onneks tuloo Jeeepster ja taku kaakka! Edit: siis takuu kaakka
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
On se toki myyvän näköinen, mutta mua häiritsi kovasti kuvassa että sekin oli lavastettu vai oliko vinssinnaru unohtunut johonkin puuhun kiinni vahingossa. No joka tapauksessa luulisi että kesän/syksyn tapahtumista olis saanu lehden tehtyä nopeemminkin. Pieni lahjuskin rauhoittaisi varmasti Tilaajia mutta Ei! Ei edes kälystä tarraa ole sujautettu mukaan, tosin kun ne muut "paska" lehdet joilla on niitä onnettomia "läpsyjä" heillä toki on varaakin lähetellä niitä kun eivät romaania yritäkkään tehdä. Ei herneitä kellekkään mutta alkaa jurppia toi p.puhuminen kuluttajille ja nyt voi taas muut puolustella toimitusta, jospa lehti pitää saunaillan sitten teille kun oikeen kehutte! |
|
||||
|
||||
![]()
Tässä uusimpia selityksiä. Olen vähän pisimpiä leikkaillut, alkuperäiset löytyy linkeistä.
22.09.2011 - #550 Lainaus:
23.10.2011 - #557 Lainaus:
Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
mä tilasin jus sen 6 numeron setin 2 lehtee tuli heti laskun kanssa lasku maksettu ja lisää odotellessa
|
|
|||
|
|||
![]()
Hienoa ja kiitoksia kaikille jotka ovat jutelleet lehdestä, hyvä ja huono kritiikki on aina tervetullutta. Muutenhan maailma ei toimisi jos asioista ei keskusteltaisi. mutta!
Ensinmäiseksi pyydän ANTEEKSI osittain ja suurin vika oli minussa itsessäni eikä lehden toimituksessa. En ymmärrä enkä saa asiasta varmaan ikinä rauhaa, mutta syy oli minun kun jostakin syystä ensinmäisen saapuneen laskun maksu alkuvuodesta on mennyt puihin ja lasku ei ole lähtenyt tietokoneeltani. En osaa sanoa mutta minun mokani. Pyydän suuresti anteeksi kaikilta lukijoilta, kirjoittajilta ja eteenkin myllikseltä!! Nyt myös ymmärrän sen minkälaisella porukalla tehdään tuo kyseinen lehti. Olen joskus kuunnellut nuita lehden tekijäiden juttuja niin tiedän "jotenkin" kuinka haastavaa on tehdä tuollaista varsinkin kun olemme suomessa. Kiitoksia mylliksen porukalle joka yrittää parhaansa mukaan saada lukemista off-roadista kiinnostuneille ja onnea tulevaisuuteen. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Huutoon olisi vastattava parhaansa mukaan eikä lupailtava mitään sellaista mitä ei pysty pitämään. Itse tilatessani kyseisen lehden odottelin todellakin luvattua numeromäärää,onhan tuplanumerot tietenkin hyvä juttu mutta se ei ole ilmeisesti asian ydin eikä itsetarkoitus. Hieman lisää kärjistettynä vuodessa ilmestyy yksi meganumero 200 sivua josta iso osa jo todella vanhaa tietoa. Välillä tulee ikävä vanhaa 4X4 Magazine Finlandia,tuli luvattu määrä numeroita vuosikaudet ja tuli kokolailla luvatulla viikolla postilaatikkoon. Toivotaan että lehden toimitus saisi vauhtia ladontaan,painoon,juttujen viimeistelyyn tai ihan mihin vaan että lehti ilmestyisi niin kuin se on ilmoitettu. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Sähkö ongelmia hdj 80 kanssa | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 06.04.2009 07:42 |
ongelmia opelin kanssa | talli-paallikko | Chit-Chat | 10 | 04.11.2007 18:43 |
Ongelmia tietokoneen kanssa | vesku.r | Chit-Chat | 19 | 24.06.2006 18:20 |
Ongelmia netin kanssa | ¤Offi-Osku¤ | Chit-Chat | 9 | 03.03.2006 09:53 |
Ongelmia IE:n kanssa | PaJeRo | Chit-Chat | 6 | 29.12.2005 20:50 |