![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
N8Puhelimista ei kokemuksia muista kuin Nokialaisista. Tällä hetkellä käytössä Nokian N8. Puhelin on ollut minulla vajaan vuoden verran ja sinä aikana ollut 12 viikkoa huollossa. Nyt siinä on kolmas piirikortti sisuksissa ja katsotaan miten kauan tämä kestää. Jos tämän puhelimen kanssa ei olisi näin paljon ongelmia, niin voisin suositella sitä hyvin kelle tahansa. Kamera on hyvä! Minulla on Applen iPadi, joka käytännössä on iso versio iPhonesta ja se kyllä toimii erittäin sujuvasti. N8:ssa tekstinsyöttö takertelee aika kovasti Ipadiin verrattuna. Jos nyt olisin hankkimassa puhelinta, niin varmasti kallistuisin iPhoneen. Nokian Lumia kiinnostaa myös, mutta sitä kun ei ole vielä markkinoilla Suomessa.
|
||||
|
||||
|
Mulla menossa toinen motorola defy,on ip67 luokan luuri jos se nyt mitään sanoo, vettä ja pölyä kestävä, pudottaakin kestää, ainoa kosketusnäytöllinen mitä tämmönen rähmäkäpylä viittii edes kokeilla. edellinen kävi muutaman kerran lastukuljettimessa muljun seassa ja sitä useammin vesilasissa ihan vaan malliksi kun essolla tuli asiasta puhetta ja epäilyjä, uudemman oon pudottanu mm. 4 metristä sinne lastukuljettimelle, kyljessä näkyy yks naarmu olevan tätänykyä, näyttö ihme kyllä on vielä (kop kop) naarmuton. eka kesti vajaan vuoden mut kesällä unohdin sen auton katolle remppaa tehdessä ja koajolta tullessani ajoin tietysti yli siitä kun se oli sattunut niin sopivasti pihaliittymään putoamaan.
kaiutin tossakin on rautapölylle perso, oon puhaltanu sitä puhtaaksi varmaan parhaimillaan parin viikon välein ja nyt tuntuu taas siltä ettei siitä tahdo kuulla, niissä kuulemma toki semmonen ominaisuuskin on että ne kaiuttimen liittimen kosketinpinnat menettää vähän yhdistyskykyään ja kaiutin käy siksi hiljaseksi. akku ei kestä päivääkään jos niitä älyominaisuuksia räpeltää kokoajan, 2-3 päivää normikäytöllä. |
|
|
|||
|
|||
|
Tämä Black Berry FlipPhone on hyvä ,eikä ole kaikilla samanlaista. Erikoisen mukava tuota navi- nappulaa pyöritys
|
|
|
||||
|
||||
|
Kohta vuoden ollu HTC Desire HD, josta pari tuossa aiemminkin on tykännyt. Pelannut yllättävän hyvin, muutaman kerran joutunu ottaa akun irti vauhdissa kun toiminnot on hidastunut ohjemien jäädessä ilmeisesti käyntiin.
Akku kestää nykyään aivan tarpeeksi, alussa työpäivän verran nipin napin. Nokialaisia sivusta seuranneena vaikuttaa siltä, että niissä on ollu kaikki mahdolliset vaivat. Ikinä en enää nokialaista luuria osta, menis mun puolesta vaikka konkurssiin koko firma.
|
||||
|
||||
|
Itellä ja vaimolla ollu reilun vuoden Samsung Galaxy S kapulat. Kummatkin toimineet moitteitta. Kyl toi galaxy hakkaa ainakin nokian E72 ja E7 ihan mennentullen, tuntuu kuin ne olis jostain viime vuosituhannelta
. Nokialaiset ei kyl sovellu netissä pyörimiseen yms. Molemmissa merkeissä toimii navi ihan ok. Nokiassa kestää akku paljon pitempään, Samsungia saa latailla päivittäin mut plussana kyl toi androidi. Kosketusnäyttö on pirun näppärä kunhan siihen tottuu.Edit. E72 saa repiä akun viikottain jotta kapula toimisi. Se on firman atk-tuen ohje
SLCK #364, HDJ100 2006 HJ-61 1989 ex Viimeksi muokannut JES : 17.11.2011 22:25 |
|
|
||||
|
||||
|
minulta ääni nokian n8:lle. ei muuten mutt eka nokialainen missä trackerin koiratutka ohjelma toimii tökkimättä.
|
||||
|
||||
|
saman olen huomannut.
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty HP ipaq 614c Älypuhelin | Finnmerchant | O/M/V Muut | 1 | 27.08.2009 19:24 |