![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#27
|
||||
|
||||
![]()
Yleensä se ruuvi ei tule sieltä kiertämällä ulos, vaan sillä voi säätää kääntöakselia(siis sitä sektorivarren akselia) ylös, ja alaspäin. Ruuvin alapää on siis isohko laippa sen akselin päässä olevassa hahlossa. Akselin päässä siis T-ura(ylösalaisin..) ja ruuvin alapää siellä. Onpas vaikea selittää ilman kuvaa..
Jos ruuvin haluaa irrottaa, niin nappaa sen kannen irti ja kiertää sen sisään, eli alakautta pois.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. Viimeksi muokannut Gary Grand : 17.11.2011 10:38 Perustelu: selvitystä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Maastomersun korjaaminen osa 2. MOGSEDES!! | MikkoVuorsola | Maasturiprojektit | 121 | 23.09.2015 16:25 |
M: Swift 1.3 Gli -92 | blazoffer | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 30.01.2008 13:52 |
Maastomersun korjaaminen "Wanha Wihree" | MikkoVuorsola | Maasturiprojektit | 47 | 30.12.2007 23:17 |
Ajoneuvojen korjaaminen ja muuttaminen Suomessa | spridis | Linkit | 4 | 18.11.2006 23:25 |
Kyljellään korjaaminen | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 29.04.2004 22:59 |