![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Välityxet.Lainaus:
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Ei liikaa.
Sitä keulaa ei pidä nostaa liikaa,ei ole hyötyä ellei sitte ulkonäkö kysymyxiä lasketa. Jos on pakko nostaa ni sitte siihen tarkoitetuilla palikoilla,Hitoy nimikkeellä tais olla semmoset myynnissäkin. Ne palikat toimii siten että erillisellä häkkyrällä lasketaan alatukivarsien kiinnitystä ja yläpallom ja navan väliin tulee holkit,en muista mitä ohjaus vehkeisiin tulee. Se korotus kitti ei nosta akselin alla olevaa maavaraa,auton painopiste nousee kylläkin. Ei muutenkaan vahvista keulaa enkä oikeen näe muutakaan hyvää muuten kuin mahtuu isompi rengas alle. Itellä on 110 hiluksissa koppaa nostettu 50mm,yläpallon ja tukivarren välissä 15mm lappu,ja etupyöräkoteloa leikeltu ja naputeltu avarammaksi. Näillä eväillä mahtuu 35" pyörimään ja leimalle voi topparit säätää niin ettei ota kiinni mihinkään. Tosiaan se auton korottaminen ei paranna ajo-omituisuuksia mitenkään,eli ei pidä korottaa enempää kuin on tarvis. Sit se perävälitys homma ei mielestäni oo ihan maku asia kun on melko vittumainen ajettava maantiellä ja varsinkin kaupungissa kun 1.vaihde on kuin 2.vaihde. Eli kytkin huutaa apuva,vaihteisto ja muu voimalinja ei myöskään tykkää,maastossa pikkupuolella aivan liian nopea. Maastossahan vakiolaatikoilla ja 5.125 perillä just pärjää mut 1. vaihde on hieman liian iso sittenkin jos alla on 35" pyörä. Maastoon tuplajakis on käytännöllisin ratkaisu,kompromissina vois suositella päälaatikon välitysten tiuhentamista joka ei oo ihan pikainen homma.
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Pitääks olla jotain lappui et saapi 33:set leimattua ln46 hiluxiin?
__________________
4x4 Chervolet Suburban 6.5 Turbo Diesel |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#8
|
|||
|
|||
![]() kdn170 perä
Moro. Mulla o kdn170 hilux -02. Oliskoha tietoo perän laakerin vaihdosta. Ne kaks laakeria ja se joku holkki niide välis, eli ne jotka o heti kardaanin jäläkee.
Eli meneekö se periaattees nii, että nypätää vetarit irti ja irrotetaa sen jälkee perä siitä taka-akselista vai kuinka? Ja lähteekö ne vetarit nyppäämällä vai onko ne oikee jollaki kiinni (saisin lainaksi sellaise "nyppäys" työkalun tutulta)? Vai kannattako mu itte ees haaveilla tollasesta projektista että pitäskö suosiolla viedä korjaamolle. Kaveri lupas kyllä vaihtaa ne laakerit jos vaa vien perän sille töihin. Yritin kyllä ettiä jotaki kuviaki netistä, mutta mun silmii ei löytyny. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 |