![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Sopiikos hiacen murikka muuten suoraan paikoilleen? On tämmönen tojota niin vieras laitos vielä ettei oikeen tiedä mitkä sopii keskenään.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Se hiacen murikka menee normaalisti suoraan paikoilleen, mutta jos sillä sorvaamattomalla välityksellä kasaa paineilmalukon hiacen murikkaan, niin joutuu akseliputken reikää vinguttamaan parista kohtaa isommaksi, jotta se mahtuu mötkähtämään paikoilleen. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kiitokset Viipolle tiedoista.
Tänään osteltiin ulosvetimiä ja saatiin jopa poskilaakerit irroitettua. Pinjonin laakeri veti pidemmän korreen, kun ulosvetimen leuat vaan taipuu. Ulosvedin kylläkin piliteemasta, ei ehkä paras mahollinen. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Halpaa ja hyvää ei taija saada samassa..
__________________
Harrastajatason autourheilu on 99.9%:sti rakentamista -mutta kannattaa sen 0.1%:n edestä- |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Jollei laakeri irtoa niin ilmoitele, mulla on työpaikalla ja tallillakin jonkun verran bilteman laatua parempia ulosvetimiä. Töissäkin yks hydraulinen, se taitaa tosin olla liian iso. Mut hiacen perän kun laakeroin niin siin ei ollu mitenkään ihmeen piukassa pinjonin laakeri.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kiitokset micolle tarjouksesta.
Hain kaupasta vielä vetolevyn, ni jopa alko koolit liikkumaan. Melkonen patentti mutta toimiva. Nyt olis osat irroteltu toisistaan ja ehkä huomenna sais prässättyä uutta osaa tilalle. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Taas on jotain saatu aikasex. Uudet laakerit on prässäilty paikoilleen (Kiitokset Haku). sitten aloin sovittelemaan uutta lautaspyörää paikoilleen ja kuinkas kävikään:
Ei menny lautaspyörä pohjaan asti. Syyksi totesin laiskan sorvarin. Vanhassa lautaspyörässä oli viiste sisäreunassa ja uudessa taasen ei. No meitsi sitten rälläkkä käteen ja koneistus hommiin. No sittenhän siitä tulikin melko hyvä ja sain sen menemään pohjaan asti. Seuraavax plottasin pinjonin paikkaansa ja taas oli ihmettelyn aika. Eipä riittäny akselissa kierteet vaan jäi akseli laakereistaan löysäx. Polttelin tovin tupakkia ja tein suuren havainnon. Olipas paketissa tullut uusi laakeri hiukan eri mittainen. Ja enhän mä innoistuksissani semmosta ollut huamannu. No laitoin vanhan laakerin takaisin jotta saisin hommaa edes hiukan etenemään. Hipistelin välykset kokemattomin korvin kohdilleen jotta pääsis tutkaileen hammaskosketuksia. Mitäs on kokeneemmat mieltä kuvioista. Onko haittaa kun kosketus on liikaa sisäreunalla? Ja miten moinen vaikuttaa kestävyyteen? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HARBOR CRUISERSSSIEN kilpuri | PeteTurku | Maasturiprojektit | 214 | 05.02.2012 21:42 |
Harbor Cruisers arvuuttelu. Mikä vika? | baxxter | Chit-Chat | 49 | 09.06.2010 22:22 |
Harbor suzukin paino(virallinen tulos julkaistu) | PeteTurku | Chit-Chat | 138 | 10.03.2009 16:31 |
läjä 10-r15 | okeman82 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 12.05.2006 04:41 |
TLC "läjä" | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 14.02.2006 15:25 |