![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Toimii......
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kävin sotkemassa moottorin uuteen väriin.
Loppuvuoteen -42 Chevrolet käytti G-506 sarjan autoissa harmaaksi maalattuja moottoreita, Myöhemmät moottorit on maalattu vihreiksi, Samalla U.S. Army poistatti Chevrolet tekstit konepellin alasivuista. Viimeksi muokannut Jeeper : 16.11.2011 19:50 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Jos jollain on tälläinen uusi kuminpalanen nurkissa ylimääräisenä, Niin saa lähettää mulle....
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
en tiedä joko laturin merkkivalon korvaavan vastuksen mitoitus on jo selvä, mutta 30ohm vastus vastaa noin 5W lamppua joten eiköhän sen sillä pitäisi herätä. En ainakaan usko että se latauksen merkkivalo olisi yli 5W teholtaan ja varmaankin pitää olla jonkin sortin teho vastus minkä sinne laitat. Ne sellaset pikku natiaiset varmaan kärähtää heti.
P=teho U=jännite I=amppeerit R=vastus P=UxI U=RxI P/U=I 5w/12v= 0,42A U/I=R 12v/0,42A=28,57ohm |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Muistaakseni jostain löysin sellaista tietoa että 120 ohmin tehovastuksen pitäisi toimia.
Mutta saattaa olla että käytän tasavirtalaturia kun tuleekin laitettua bensamoottori. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
235:n nostin runkoon paikoilleen, Moottorin tukikumi puuttu vielä edestä. Onneksi Rockautosta sellainenkin löytyi + muuta puuttuvaa nippeliä.
|
|
#7
|
||||
|
||||
Hianoo!
Tässä on kyllä vuoden maasturiprojekti ainesta.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Chevrolet Van -89 6.2d | jallu80 | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 05.04.2010 13:03 |
| Myyty Chevrolet G-7117 Projekti vm. 1942 | Jeeper | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 03.12.2009 12:08 |
| Myyty M: Chevrolet P/U -67 | Streetpunk79 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 17.12.2008 19:34 |
| Myydään chevrolet | trouble | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.05.2008 10:52 |