Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.11.2011, 15:53
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.456
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Tai sit hitsaat paksun korilaatan siihen pellin päälle.
Mut siihen jää silti heikohko alkuperäinen kiinnike alle, missä ei edes mahdu kunnolla panhardi liikkumaan

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.11.2011, 00:19
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.346
Perusasetus


mitäs mieltä porukka on pellisarjan pinnottamisen hyödystä ja haitoista
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.11.2011, 18:04
rane58:n Avatar
rane58 rane58 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 25.10.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 2.378
Thumbs up

^-Ainakin on komeen näköiset..!!
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95.

Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66

Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

MYYTÄVÄNÄ:
https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.11.2011, 18:13
jampeli:n Avatar
jampeli jampeli ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 16.08.06
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 794
Perusasetus

http://www.martelius.com/index.php?m...duct=TL-BHK250

Kovat myyntipuheet ainakin.
Black Satin kestää 1100ºC metallin lämpötilan säröilemättä ja hilseilemättä. Öljytahrat eivät pala siihen kiinni. Black Satin ei vaadi uunitusta, vaan kovettuu asennettuna. Estää tehokkaasti lämpösäteilyn. Comp Camsin testissä konehuoneen lämpötila putosi keskimäärin 64°C pinnoittamattomiin sarjoihin verrattuna. Nyrkkisääntönä moottorin hyötysuhde paranee 1%, kun imuilman lämpötila putoaa 5°C.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.11.2011, 17:39
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jampeli Näytä viesti
http://www.martelius.com/index.php?m...duct=TL-BHK250

Kovat myyntipuheet ainakin.
Black Satin kestää 1100ºC metallin lämpötilan säröilemättä ja hilseilemättä. Öljytahrat eivät pala siihen kiinni. Black Satin ei vaadi uunitusta, vaan kovettuu asennettuna. Estää tehokkaasti lämpösäteilyn. Comp Camsin testissä konehuoneen lämpötila putosi keskimäärin 64°C pinnoittamattomiin sarjoihin verrattuna. Nyrkkisääntönä moottorin hyötysuhde paranee 1%, kun imuilman lämpötila putoaa 5°C.
Kunhan ei taas olisi joku "motor-up" ihmekemikaaliviritys, joka pelastaa maailman ja myyjän ulosottomieheltä. Ja minkähän konehuoneen lämpötilasta on kyse? Kieltämättä XJ Cherokeen konehuoneen lämpötilaan - joka on varmaan yksi korkeimmista - kun saisi 64°C alennusta niin olisi hyvä. Ellei sitten ole kyse Fahrenheiteista, jolloin asteet suurinpiirtein puolittuvat... No, kyllä 30°C on sekin hyvä.

Mutta että 13% parempi hyötysuhde! Bensavapareissa normi on jossain 22%, joten tulisiko siitä muka 35%, tuskinpa vain. No, jos korotusta tulis vaikka 2%-yksikköä, niin sekin olisi jo melkoisesti... Thermo-Teckillä saa vastaavan tilanteen ja konehuoneen lämmöt tippuu todella "koriintuntuvasti". Jotkut vain väittävät, että putket ruostuvat veden jumiessa teipin kudoksiin, mutta tiedä häntä...
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.11.2011, 20:18
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.346
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Kunhan ei taas olisi joku "motor-up" ihmekemikaaliviritys, joka pelastaa maailman ja myyjän ulosottomieheltä. Ja minkähän konehuoneen lämpötilasta on kyse? Kieltämättä XJ Cherokeen konehuoneen lämpötilaan - joka on varmaan yksi korkeimmista - kun saisi 64°C alennusta niin olisi hyvä. Ellei sitten ole kyse Fahrenheiteista, jolloin asteet suurinpiirtein puolittuvat... No, kyllä 30°C on sekin hyvä.

Mutta että 13% parempi hyötysuhde! Bensavapareissa normi on jossain 22%, joten tulisiko siitä muka 35%, tuskinpa vain. No, jos korotusta tulis vaikka 2%-yksikköä, niin sekin olisi jo melkoisesti... Thermo-Teckillä saa vastaavan tilanteen ja konehuoneen lämmöt tippuu todella "koriintuntuvasti". Jotkut vain väittävät, että putket ruostuvat veden jumiessa teipin kudoksiin, mutta tiedä häntä...
blazessa oli pätkä thermo teckkiä putkessa, kyl siinä vähä juurikin niin kävi, toki ei veden takia, se kun kuumasta putkesta kuivaa mutta kaikki turvesonta jäi sinne alle ja...

tota martteliusta kattelin jo aiemmin, se kokemus ja hyödyt vaan olis tarpeen kuulla ennekun raaskii rahoja tuhlata, tota kun ei saa puolet halvemmalla ebay:stä
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.11.2011, 22:57
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
blazessa oli pätkä thermo teckkiä putkessa, kyl siinä vähä juurikin niin kävi, toki ei veden takia, se kun kuumasta putkesta kuivaa mutta kaikki turvesonta jäi sinne alle ja...
Kuinka pitkälle sulla oli teippiä? Meinaan jos sitä laittas vaan ihan pakoaukoista sanotaan max 30cm päähän, niin ainakin XJ:n tapauksessa pakosarjan päällä oleva imusarja kävis huomattavasti kylmempänä ja syvemmässäkin kuravellissä jäisi teipit vielä kuiville, ainakin isoilla renkailla ja alustakorotuksilla. Snorkkelivehkeet sitten erikseen.

Toisaalta, mitä se turve haittaa? Jos se on kuivaa, niin miten se muka ruostuttaa? Kuvittelisin että trailereilla kuljetettavat vehkeet ei välttämättä kerkeä kuivaa, mutta jos ajon päätteeksi tulee puolen tunnin siirtymä kotiin, niin kyllä siinä kovastikin kostunut pakosarja kuivaa...
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Käyttöauto max.700€ R4p1d0 O/M/V Ajoneuvot 3 12.05.2010 18:00
Ostetaan käyttöauto teamosmo O/M/V Ajoneuvot 1 01.12.2009 21:01
Myydään käyttöauto x 2 osatauno O/M/V Ajoneuvot 4 06.11.2008 17:02
Ostetaan Käyttöauto max 1500€ kuningaskulkuri O/M/V Ajoneuvot 11 04.10.2008 09:46
O: Käyttöauto panzer O/M/V Ajoneuvot 7 28.01.2008 21:16


Sivu luotu: 07:12 (GMT +2).