![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kannattaakohan rikkonaista pakosarjaa koittaa korjata vielä kol.. vai olisko neljännen kerran, nyt se kyllä räpsättää aika reilusti, niinku autossa josta puuttuis tiiviste vallan siitä sarjan ja putken välistä Etummaiselta sylinteriltä tuleva putki on ainakin särki siitä kohdalta missä se muuttuu vähän isommaksi, luultavasti takimmaisessa putkessa on joku isompi vika kun ääni tuntuu tulevan kuiteski koneen takapäästä ekan kerran hitsasin kollektorin tyköä sen ylimmän putken, hieman myöhemmin sen alimman. joku gipsoni siihen olis aika rock, tietäis vaan että mikä kestäis varmaan täytyy nyt sitte koneen kannatinkorvat vaihtaa, millaset tilalle?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Onkos 2.5vm dieselit tuttuja? Passaako/löytyykö/onko mahollista vaihtaa sähköpumpun tilalle mekaniinen syöttöpumppu. Olisko ehkö joutilaana jollakulla moinen laite. Ei vihtis viijä maastoon sähköleluja.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Löytyskö diesel tietoutta?
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Mikä jeeveli riivaa näitä vehkeitä??? Pieninkin huoltotoimenpide päättyy uusien osien tilaamiseen... Tänään juurikin jäi lämppärin vedenkierron katkaisu venttiilistä pala käteen, kun piti vaan huuhtoa lämppärin kenno. Ehkä taas liian isoja työkaluja...
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
1. JEEP = Just Empty Every Pocket 2. Älä korjaa mikä ei ole rikki ![]() Ja ihan asiaan, toi lämppärin vedenkierron rajoitin** on aika perkeleen herkkä hajoamaan. Tehtaan alkuperäinen on vähän kestävämpi, tarvikeversiot tuntuu hajoavan melkein itsekseen kun on vähänkin vanhempia. **ei se muovikikkare vedenkiertoa lämppärille ymmärtääkseni ihan kokonaan katkaise, eikös olekin nerokasta kesäkuumalla ilmastoinnin kanssa
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Eipä tuntunut olevan tiivis tuo venttiilli, vähän rajoittaa kiertoa lämppärille kun lämmönsäätö on täysin kylmällä.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Heivattiin rautasahalla tuo venttiili mäkeen ja saatiin taas pikkusen lisää lämmintä koppiin... Tais olla täynnä kakkaa tuo venttiili. Alunperinkin tuntui letku paljon viileämmältä tuon venttiilin jälkeen kuin ennen sitä.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Millä sie olet sitä hitsaillu? Miun auton sarjan hitsas ammattimies tigillä ja on kestänyt hyvin vaikka pakosarja on ollut monta kertaa punahehkuinen tuon jälkeen. |
|
#9
|
||||
|
||||
|
on kuule hitsattu ihan inventterillä ja puikolla (certanium) kun en oo viittinyt irrottaa pakosarjaa turhan takia, mutta tuskin se hitsausmenetelmä asiaan vaikuttaa, kuiteski nytkin niin kaukaa rikki niihin korjattuihin paikkoihin verrrattuna.
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
OK, joku muukin on kertonut ettei hitsattu Jeepin sarja kestä. Miulla on varmaan hyvää tuuria kun hitsaukset on kestäneet, oli kuitenkin murtunut useammasta kohtaa ennen korjausta.
|
|
#11
|
||||
|
||||
|
Tossa jotain ajatelmaa paikallaan olevasta en taida viitsiä enää korjata sitä, oon jo niin kauan jahkailut ja jahkaillut että taidan hommata uuden vain, onkos kukaan kotomaassa laittanut esim. tuota apn:n tekemää ![]() se ei olisi mikään ihan mahdottoman hintanen Viimeksi muokannut Rytari : 12.11.2011 18:27 |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Se mikä noissa(kin) on huonoa, niin ei peltisatseissakaan ole kovin hyvin huomioitu tuota murtumisongelmaa.. mutta paremmin noi käyttäjien mukaan kestää kuin alkuperäinen. Tiedä sitten, ei aina ole interweb- tietoon luottamista ![]() Itsekin mietin joskus APN:ää ja paria muuta kun oli pakosarja halki parista kohtaa, mutta en sitten ikinä tilannut kun ehdin kaataa Jeepin ennen sitä
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#13
|
||||
|
||||
|
apn on rokkiautossa vähä reilun parisataa rahteineen, on se ainakin puolet halvempi kun gipsoni ja parhaaksi väitetty baks torque tube vai mikäsenyoli, monessa paikassa myydään kyllä niitäkin missä on housto osa just noissa kohtia mistä mun sarja on murtiomessa, jotenkin semmonen ei vaan houkuttele vaikka se varmaan on ihan toimiva ratkaisu. toki vähän hölmöltä vaikuttaa kun kuiteski kaikki putket on samassa laipassa kiinni.
väittävät koneen korvien olevan osasyyllinen mutta harkinnassa on myös jouston laittaminen siihen pätkään ennen kattia, mutta sekin putki on valmiiksi niin surkeen näkönen että sietäis löytyä parempi, hyvin tullut lintattua se parista kohtaa... |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
| Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
| Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
| Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
| Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |