![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
...ei muuten yhtään yllättäny, nuo tuntomerkit vinkkas...
|
||||
|
||||
|
Äsken bongasin kaukaalla keltasen korkean HJ:n. Oli muuten komea laitos
|
|
|
||||
|
||||
b
tommonen oli ilmestynnä paikallisen auto liikkeen pihaan
|
||||
|
||||
|
kenenhän perässä ajoin aamulla tampereella, teiskontiellä, vaaleen ruskee hj, 33 pyörät, ja koria korotettu. ajeltiin lapin niemeen peräkkäin. ja taysin valoissa oli kääntymässä taysiin asiallinen hilux. korkee ja isot pyörät. itse olin l200 sella liikenteessä. vähän ennen 7.
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Äskettäin uutisissa
Bongattu Glutton keskivaiheilla uutisia valkonen kypärä päässään sönköttämässä
![]() http://areena.yle.fi/video/1320947308723
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
Bongasinkohan mä Mister Peen Turbo Geen eilen järvenpäässä taustapeilissäni?
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=78977 Eli tämä auto ilman anopinkuljetus boxia 17 aikaan, tai ainakin samanmoinen ja värinen.. JA bongattu myös TOYLAND Nikkilä sityn ABC:sllä 21.30 näytti liikkuvan omin voimin, en kerenny käydä juttusilla kun työt haittas Viimeksi muokannut Heikki L : 10.11.2011 21:27 |
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Sperman bongattu taidenäyttelyn avajaisissa...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
Juu, sanoivat myös että ei kannata ihan vielä ensi vuonna mennä etsiskelemään Kalkun huutokaupasta...
| bongauksia |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
| bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 | |