Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Linkit

Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.11.2011, 20:48
mikak1984 mikak1984 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 25.08.11
Sijainti: Nurmes
Viestit: 15
Perusasetus

Kenelläkään tästä: http://www.nettiauto.com/jeep/comanche/4160776 tietoa? Onko tuo alustaltaan sama kuin cherokee? Paljonkohan tuo korotus olisi? n.2-4tuumaa? Ja onko kellään ollut tuota "raksutusta" öljynvaihdon jälkeen?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.11.2011, 01:42
rane58:n Avatar
rane58 rane58 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 25.10.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 2.378
Thumbs down

Hienoja myyntikuvia...

http://www.nettiauto.com/jeep/cherokee/4393124

http://www.nettiauto.com/datsun/sunny/4367777
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95.

Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66

Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

MYYTÄVÄNÄ:
https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.11.2011, 21:29
ailu-petteri ailu-petteri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.01.07
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 142
Perusasetus

Tuollainen olis hieno!

http://www.nettiauto.com/toyota/hiace/3980571
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.11.2011, 22:39
rane58:n Avatar
rane58 rane58 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 25.10.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 2.378
Question

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ailu-petteri Näytä viesti
No, eipä ole tuommoista vastaan tullu... -Eikä taida ihan heti tullakkaan..
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95.

Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66

Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

MYYTÄVÄNÄ:
https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.11.2011, 09:37
Surffari Surffari ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 15.01.10
Sijainti: vaasa
Viestit: 20
Perusasetus

Lavasyncro -89


http://www.findit.fi/fin/search/247124.htm

Toi taitaa olla aika halpa
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.11.2011, 11:53
Luke86 Luke86 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 16.08.08
Sijainti: Kajjaani
Viestit: 369
Perusasetus

http://www.nettiauto.com/jeep/grand-cherokee/4399452

Pikkulaitolla leimaan-Jeeppi myynnissä
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 15.11.2011, 10:35
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luke86 Näytä viesti
http://www.nettiauto.com/jeep/grand-cherokee/4399452

Pikkulaitolla leimaan-Jeeppi myynnissä
Tämän taisinkin nähdä eilen kulkevan kärryssä pohjoista kohti Hämeenlinnanväylällä.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.11.2011, 12:32
rane58:n Avatar
rane58 rane58 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 25.10.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 2.378
Question

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luke86 Näytä viesti
http://www.nettiauto.com/jeep/grand-cherokee/4399452

Pikkulaitolla leimaan-Jeeppi myynnissä
Mikähän tämänkin tarina on..? -Saatu katolleen...?
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95.

Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66

Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

MYYTÄVÄNÄ:
https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 03.12.2011, 08:07
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ailu-petteri Näytä viesti
Japanin otteessa korotukset ja pelit.

Ratti oikella puolella= hieno ohittaa
vaikkapa rekka!
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 07.12.2011, 23:49
Jhl Jhl ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 22.10.07
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 363
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Japanin otteessa korotukset ja pelit.

Ratti oikella puolella= hieno ohittaa
vaikkapa rekka!
Tohonko joku tekisi ohjauksen puolenvaihdon, niin olisi peli, tulee vaan työtunteja paljo.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 08.12.2011, 19:10
4x4_88:n Avatar
4x4_88 4x4_88 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.12.06
Sijainti: SUOMI
Viestit: 286
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jhl Näytä viesti
Tohonko joku tekisi ohjauksen puolenvaihdon, niin olisi peli, tulee vaan työtunteja paljo.
Vai oisko helpompi laittaa ton alusta ja levikkeet yms johonki samanlaiseen 4wd hiaceen

Tai vielä helpompi kun käy vakoilee että miten toi korotus on toteutettu ja tekee itse....

Vaihtoehtoja on monia.
__________________
BJ40 ´75
http://www.offroadoulu.com/
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 09.12.2011, 06:35
ailu-petteri ailu-petteri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.01.07
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 142
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_88 Näytä viesti
Vai oisko helpompi laittaa ton alusta ja levikkeet yms johonki samanlaiseen 4wd hiaceen

Tai vielä helpompi kun käy vakoilee että miten toi korotus on toteutettu ja tekee itse....

Vaihtoehtoja on monia.
Nuita kolmen litran koneella olevia hiacea ei ole ilmeisesti tuotu tänne kuin jälkeen päin tuontiautona.
Tiedä sitten mimmonen nuhapumppu tuoki sitten on.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 08.12.2011, 09:41
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Japanin otteessa korotukset ja pelit.

Ratti oikella puolella= hieno ohittaa
vaikkapa rekka!
Katsoo sitten sieltä pientareen puolelta että tuleeko ketään vastaan. Ei nuo oikealta ohjattavat ole sen huonompia ohituksiin kuin nämä vasemmanpuoleiset,päinvastoin kun 90% nuissa oikealta ohjattavissa on sitä voimaa niihin nopeisiin ohituksiin
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 06.01.2012, 08:28
Hojotojo Hojotojo ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.01.09
Sijainti: Keski-Suomi
Viestit: 76
Perusasetus

Onko tuolta tilannut kukaan? Olisi tarjolla Jeeppiä ja 6x6 US Army Dodgeja:
http://www.armyvaatteet.fi/Ajoneuvot

Hinta aika kova?
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 06.01.2012, 15:58
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

melko fiksu ilmoitus taas.. http://www.nettiauto.com/toyota/land-cruiser/4493960
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suomi24:sesta Bongattua Rotta-Racing Chit-Chat 0 04.05.2008 20:52
nettiautosta bongattu!! RJ70 Linkit 20 21.02.2008 21:30
Nettiautosta bongailtua LateX4 O/M/V Ajoneuvot 1 11.12.2006 15:13
Bongattua "Offi sälää" Zamppa Chit-Chat 4 08.09.2006 18:51
Nettiautosta bongattua Sami_V O/M/V Muut 0 05.02.2004 08:38


Sivu luotu: 21:09 (GMT +2).