![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
purkaminen on vaan niin kivaarojekti kuvaa... http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=4441 Ja näitä osia tuosta raadosta oli tarkoitus käyttää....melko suuri hukka% V....ittu ku osais viel laittaa noi kuvat näkymään suoraan täs... noh reenataan... no ny pitäis näkyä
Viimeksi muokannut offimage : 06.11.2011 20:16 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Jumankekka, sehän on taas päässy puuhastelee projektin parissa. Meinasin tänään poiketakki, mut jäi sit väliin.
Missäs kunnossa iskarit oli? Eli saako ne ehkä hyödynnettyä, vai joutuuko hankkiin iha uudet? Mulla vois olla sopivaa kulmarautaa noiden takavarsien vahvistamiseen. Jos niist tekee siis tämmöset, ku Willy Roveriin tein: |
|
#3
|
||||
|
||||
|
hieman ot, mutta onkos tuo rangen raato zf automaattiaskilla? olis tarvetta jakoloodalle zf hännällä
__________________
rocky projekti odottaa kesää. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Manuaali se on.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Lelu/hyllyautoja | Ex_inkkari | O/M/V Muut | 22 | 25.08.2011 17:51 |
| kiinasta RC-lelu | FinnDRZ | Chit-Chat | 3 | 12.02.2011 19:48 |
| Kiva lelu. | Maastorauta | Linkit | 8 | 14.03.2009 14:15 |
| Uusi "lelu" | juza | Chit-Chat | 62 | 20.07.2007 15:50 |
| uus 1x2 lelu | pee | Chit-Chat | 7 | 11.07.2005 18:47 |