Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.11.2011, 19:32
offimage offimage ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 03.03.07
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 16
Smile

purkaminen on vaan niin kivaa


rojekti kuvaa...
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=4441




Ja näitä osia tuosta raadosta oli tarkoitus käyttää....melko suuri hukka%


V....ittu ku osais viel laittaa noi kuvat näkymään suoraan täs... noh reenataan... no ny pitäis näkyä


Viimeksi muokannut offimage : 06.11.2011 20:16
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.11.2011, 20:28
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Jumankekka, sehän on taas päässy puuhastelee projektin parissa. Meinasin tänään poiketakki, mut jäi sit väliin.

Missäs kunnossa iskarit oli? Eli saako ne ehkä hyödynnettyä, vai joutuuko hankkiin iha uudet?

Mulla vois olla sopivaa kulmarautaa noiden takavarsien vahvistamiseen. Jos niist tekee siis tämmöset, ku Willy Roveriin tein:


Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.11.2011, 21:15
santikko:n Avatar
santikko santikko ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 10.08.07
Sijainti: noormarkku,pori.
Viestit: 1.035
Perusasetus

hieman ot, mutta onkos tuo rangen raato zf automaattiaskilla? olis tarvetta jakoloodalle zf hännällä
__________________
rocky projekti odottaa kesää.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.11.2011, 21:44
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja santikko Näytä viesti
hieman ot, mutta onkos tuo rangen raato zf automaattiaskilla? olis tarvetta jakoloodalle zf hännällä
Manuaali se on.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Lelu/hyllyautoja Ex_inkkari O/M/V Muut 22 25.08.2011 17:51
kiinasta RC-lelu FinnDRZ Chit-Chat 3 12.02.2011 19:48
Kiva lelu. Maastorauta Linkit 8 14.03.2009 14:15
Uusi "lelu" juza Chit-Chat 62 20.07.2007 15:50
uus 1x2 lelu pee Chit-Chat 7 11.07.2005 18:47


Sivu luotu: 09:07 (GMT +2).