![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Tänään eurassa noin 15.30 oranssi hojo ja traikussa oli projekti, ehkä BJ.
|
||||
|
||||
|
Tänään iltapäivällä oli Mynämäen keskustassa parkissa punanen Full Size Jeeppi. Oli renkaatki jotku vakiota isommat mutikat. Tunnustaako joku?
|
|
|
||||
|
||||
|
Tänään mun perässä ajeli jostain tampereen nurkilta Orivedelle saakka Y61 Korinen Gr Patrolli vihree väriltään jossa oli korotusta ja isompaa pyörää... Noustessa oriveden liittymästä pois vilautteli pitkiä ja vilkuttelin työvaloilla takasin päin
Olin liikkeella y60 korisella valkosella Gr patella.Näytti hyvin pitkälti samalta vehkeeltä joka oli muistaakseni vähä aika sitten myynnissä jossain jämsän tai oriveten suunnalla. Lienee myös palstalla?? |
|
|
||||
|
||||
Tänään bongattu
Offidirty bongattu emäntänsä kanssa meitin kaffepöydästä
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
BJ45 projekti kyydissä.
|
|
|
||||
|
||||
|
...ei muuten yhtään yllättäny, nuo tuntomerkit vinkkas...
|
||||
|
||||
|
Äsken bongasin kaukaalla keltasen korkean HJ:n. Oli muuten komea laitos
|
|
|
||||
|
||||
b
tommonen oli ilmestynnä paikallisen auto liikkeen pihaan
|
||||
|
||||
|
kenenhän perässä ajoin aamulla tampereella, teiskontiellä, vaaleen ruskee hj, 33 pyörät, ja koria korotettu. ajeltiin lapin niemeen peräkkäin. ja taysin valoissa oli kääntymässä taysiin asiallinen hilux. korkee ja isot pyörät. itse olin l200 sella liikenteessä. vähän ennen 7.
|
|
|
||||
|
||||
|
| bongauksia |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
| bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 | |