![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
minimecci täs on. hiukka uudemmissa on sit sitä parempaa>bossi tuos on iha pohja roppu, tarkistus roppu ja pääl lisäämistä varte viel 1. hiukkasen on kokeilu oho linjalla tää miun tekniikka puolen tietämys vielä ![]() sisau45 varmaa tietää tuon bossilaisen anatomian paremmin
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#2
|
||||
|
||||
|
pikkuse tein etiä päi runko hommeleita. ei puhallusta vieläkään
kehtoittaa..hyi hitto ku on ruman näköne tuo taka runko... sojottaa mihilie ja kierokin oli viel. 13mm vas reuna alempana.nonni! näyttää paremmalta 3mm jäi heittoa mut ehä myö pienistä..jättö kulma tais vähä parantua. liitos kohtiin tälläset. sisä puolelle tein tollasen kolon et pääsee korventaa kunnolla kiinni. eli tost pampula viiva hommelien kohalta ![]() ja ehä siint keski vinssi hommasta tullu herttastahevonvittua ei mahu ei pysty ei oo järkee. joku siirreltävä vinssi peti pakko tehä. mut ei sellasta kilinkolin vetokoukkuputki kiinnikkeistä.. jotai jännempää = kallis,painava,epä käytännöllinen,ruma. eli sellane normal viritys
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Boschin rivipumpuilla varustetuissa valmeteissa on paineletku lohkoon. Eli moottorin öljy voitelee myös pumpun. Ylimääräinen öljy kiertää takaisin joko jakopään kautta, tai sitten pumpun kyljessä/perässä on paluu putki/letku lohkon kylkeen.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#4
|
||||
|
||||
|
no nyt on puhallettu. 30min meni
iha pellille koko paska sisältäen myös koteloitten puhallukset ja kasan muita rungon hilppeitä.. ei ollu ihan ropin huudi kokoa tuo puhallin nyt on mukava jatko jalostaa. kivasti se muuten potkasee ku liipasinta paino.. pitkä aika ku viimeeks puhaltanu melkee jänskätti![]() pitkähköjä keskusteluita käyny itteni kanssa ja jokuset skissit piirsin vinssi hommelista saas nähä mitä tulee... ite ku suunnittelee ni tulee? .. ![]() no varmaan erillainen ku muilla
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#5
|
||||
|
||||
|
itse itseäni lainaten: piirsin jokusen skissin JA käytin kolme iltaa tehokasta rakentelu aikaa ... SUUNNITTELUUN!
![]() ja sehän ei siis kannata kaik mitä piirsin hylkäsin samoin tein ku menin pajalle . parempi vaa ku tekee vaan mikä sillo sattuu hyvältä tuntuu![]() no tänää järkiinnyin ja kävin nyt iltasel alottamassa keulan.. öö .. "ruoste" korjauksia jos jotai jupinaa tulee konttorilla ni tää runkohan oli kauhian mätä nii happamia osiaha mie vaan oon vaihtanu.. ![]() tarkotus siis oli tehä puskuri mis ois vinssi kiinteesti ja vaa parit pultit aukasemal vois heittää taakse jos tarviis. osottautu luultua hankalammaks ja ku täs on nyt kauhia hoppu niiku aina ni tehää sit joteki muute kätevästi. ihan ekaks kaivoin romulavalta 80x80 putkea pätkän. sitte pistin sahalla viipaleiks ja oikee tarkkoi ku ollaa ni 30 asteen kulmassa sahattu sisää heppailin putkesta holkit ni ei ruttaannu ku kiristelee pultteja. ja holkki putkissaki näkyy pienet zn kolot varmuudeks vaan.tuommoset niistä tuli. 30mm upotin rungon sisälle vie ja taka puoleltaki hitsailtu minkä sai kiinni. kotelo oli viel auki sillon. pääty tulpassa tarkka silmäinen huomaa viitteitä maltan ristiin? ainaki se oli tarkotus etu riippujen konsolit turasin kans olevinaa paremmi kiinni. alu perin noil kuuma niiteillä.. jotaki ihme shaibaa tuon rungon hitsaukses aikanaa käytetty nois limi liitoksissa ku ei se oo juotos ei puikko saumaa eikä etenkää mikki saumaa.. mitä lie?eli putken tunoihin tulee kiinni ite puskuri.. sit joskus nyt vähä hankala tehä ku auto puuttuu ympäriltä ja siintä siipikarja raudasta tulee jäykätty levy mikä pultataan kiinni noihi sisempiin "konsoleihin" ja sen päälle panen vinssin. soikeita reikiä koittanu käyttää ku tuo mitottelu ei oo vahvinta alaa![]() ja viel after kuva. just puhallettuna. nii ja onnistuinha mie jo piha rakvaattorilla survomaan tuon vasemma puolen runko aisan kieroks.. ei onneks pahasti vääntyny. jokusen sentin no letku sahalla vähä lämpöä ja lekaa eiköhä se oikee.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#6
|
||||
|
||||
|
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#7
|
||||
|
||||
|
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Nuori ja tyhmä oikeesti joskus tinasi t-paita päällä, tosin miehen saumathan on melko onnettomia :-)
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
| KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
| KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
| KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
| FLAT BED lavan teko Kingcap nissaniin | Rouveri | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.10.2010 16:37 |