Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.11.2011, 13:54
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

ilmaus ihan kuten jarruissa, painetta kahvasta ja nippoja alempaa yksitellen auki, eli akseli kerrallaan...

eli täytyy ilmata jos on ilmaa, ei toimi sekoituksella

__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.11.2011, 15:41
chief360:n Avatar
chief360 chief360 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 09.01.04
Sijainti: savolinna, Finland.
Viestit: 340
Perusasetus

mites tuo 404:sen "lattarautakeppin" toiminta? tuntus 3 asentoa olevan. takaveto/nelikko vipuhan se on ja ylhäällä nelikko ja lukot kii kait mut mitkä ne kaks muuta asentoo on?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.11.2011, 15:48
mokkero:n Avatar
mokkero mokkero ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.07.09
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 196
Perusasetus

1. takaveto
2. neliveto
3. neliveto + lukot

ykkösasento vipu painettuna alas
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.11.2011, 22:01
chief360:n Avatar
chief360 chief360 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 09.01.04
Sijainti: savolinna, Finland.
Viestit: 340
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mokkero Näytä viesti
1. takaveto
2. neliveto
3. neliveto + lukot

ykkösasento vipu painettuna alas
kiitos tiedosta muut vivut olikii ihan selkeesti pääteltävissä mut tuo ei ollu ihan varma.
hieman uusi tuttavuus ku lauantai ehtoona vasta kävin hakemassa.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.11.2011, 22:07
chief360:n Avatar
chief360 chief360 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 09.01.04
Sijainti: savolinna, Finland.
Viestit: 340
Perusasetus

lie kukaan asentanut mersun kutos dieseliä 404:seen?
omaan mokkiin on vitos kone jossain vaiheessa ehtiny paikkansa mut melko laiskalle se tuntuu tai sit on muuten ehtoo puolella se moottori.
muuten on tekniikka kunnossa ku kilometrejä ei kaiketi oo ku vajaa 30tkm,, entinen lentokentän auto.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 07.11.2011, 08:11
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.426
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja chief360 Näytä viesti
lie kukaan asentanut mersun kutos dieseliä 404:seen?
omaan mokkiin on vitos kone jossain vaiheessa ehtiny paikkansa mut melko laiskalle se tuntuu tai sit on muuten ehtoo puolella se moottori.
muuten on tekniikka kunnossa ku kilometrejä ei kaiketi oo ku vajaa 30tkm,, entinen lentokentän auto.
Onko konehuone kuinka ahas? Onko syylärille/flektille tehty mitää muutoksia? Mikä kone sinne on laitettu?
Ite mietin kans vitospyttystä konetta, mut mennää tolla pikkuturbolla niin kauan ku kone laulaa. Jos se leviää, ni isompi tulee tilalle. Kutonenki vois mahtua, varsinki jos syylärin heittää lavalle...
Mitkä kaikki dieselit käy bolt-on alkuperäsen vaihdelaatikon etee?
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 07.11.2011, 08:42
rymmyrammi rymmyrammi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.09.08
Sijainti: Taivalkoski
Viestit: 156
Perusasetus

Mitäs suosittelisitte paineilman tuottamisvälineeksi? Siis noille lukoille.

Mitenkäs nuo nosturit on kiinitetty runkoon? On niin retvakka runko ainakin tässä yksilössä että hirvittää. Isommissa montuissa kun ajelee niin polkimet vaan lattiassa vipattaa.

Onkos tämmöseen 411 moggiin mitään helppoa moottorin vaihto ehdokasta olemassa?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 07.11.2011, 17:03
chief360:n Avatar
chief360 chief360 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 09.01.04
Sijainti: savolinna, Finland.
Viestit: 340
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kippo86 Näytä viesti
Onko konehuone kuinka ahas? Onko syylärille/flektille tehty mitää muutoksia? Mikä kone sinne on laitettu?
Ite mietin kans vitospyttystä konetta, mut mennää tolla pikkuturbolla niin kauan ku kone laulaa. Jos se leviää, ni isompi tulee tilalle. Kutonenki vois mahtua, varsinki jos syylärin heittää lavalle...
Mitkä kaikki dieselit käy bolt-on alkuperäsen vaihdelaatikon etee?

ei se kauheen ahas paikka sille vitoselle oo,,runko palkki vaan tulee eteen ettei voi moottorin omaa flektiä pitää.
se on korvattu sähkösellä miun autossa.
kone on 617 imutiiseli.
sitä en tiiä kuinka bolt-on setti ollu asentaa ku ei oo omatekemä
nii ja tää on 404:nen missä on 406:nen ohjaamo

Viimeksi muokannut chief360 : 07.11.2011 17:05
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 06.11.2011, 16:49
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.426
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
ilmaus ihan kuten jarruissa, painetta kahvasta ja nippoja alempaa yksitellen auki, eli akseli kerrallaan...

eli täytyy ilmata jos on ilmaa, ei toimi sekoituksella
Kiitoksia.

Eli sielä jossain pitäis olla myös ilmausnipat, etsimään...
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 06.11.2011, 19:47
rymmyrammi rymmyrammi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.09.08
Sijainti: Taivalkoski
Viestit: 156
Perusasetus

Onkos noiden lukkojen paineilmakäyttöiseksi muuttamisessa mitään jippoja? Painetta vaan putkeen ja lukot päälle, vai kuinka?
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 06.11.2011, 20:50
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rymmyrammi Näytä viesti
Onkos noiden lukkojen paineilmakäyttöiseksi muuttamisessa mitään jippoja? Painetta vaan putkeen ja lukot päälle, vai kuinka?
Ei ole mitään jippoja, jälkimmäinen kysymys sisältää myös vastauksen, eli painetta vaan putkeen ja lukot toimii.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 06.11.2011, 21:08
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

niin meillä tehty painetta noin 5-9bar ja jos tiivisteet vuotanu ni letkuihin on laitettu peräöljyä ni vuoto vähenee ja se ei haittaa ku vuotaa perään
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 07.11.2011, 08:06
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.426
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sos Näytä viesti
niin meillä tehty painetta noin 5-9bar ja jos tiivisteet vuotanu ni letkuihin on laitettu peräöljyä ni vuoto vähenee ja se ei haittaa ku vuotaa perään
Taitaa mullaki tiivisteet vuotaa.
Onko peräöljy liian jäykkää tavaraa käyttää alkuperäsessä kytkentäsysteemissä?
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jutustelua Elmo Jokes 0 21.08.2006 12:33
Millaisia Unimoggeja siviilissä ja kilpapuolella Tekniikka & Jutustelu 6 28.08.2005 20:23
Mielipide (jutustelua, ei tekniikkaa) IironSika Tekniikka & Jutustelu 6 02.09.2004 20:00
M: Ohi aiheesta, mutta... bj45lava O/M/V Muut 0 22.02.2004 19:30
MM-finaalikuvia, aiheesta ja aiheen vierestä Laskos Jalkapallo 0 01.07.2002 13:33


Sivu luotu: 19:23 (GMT +2).