Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.11.2011, 17:53
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Ilmavuotoja imuputkessa? Kokeile irtoastiasta vetää suoraan suodattimelle letku ja sitten kokeilemaan auttaako. Paluuletkukin kannattaa pyöräyttää samaan kippoon jos enemmän meinaa koeajaa...

Tai sitten niin kuin rohkeat kaverit tekee, tankkiin paineilmaa ja katsotaan mistä vuotaa. Sanomattakin lienee selvää ettei ohut peltitankki kestä 10bar painetta.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.11.2011, 19:16
tommitt tommitt ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 05.12.05
Sijainti: Kempele
Viestit: 282
Perusasetus

koitin jo pulloon laitoin ainetta ja röpötti vieläkin..meno putki on nyt uus tankilta ja tankin putketkin katsoin...onko se pumpussa jokin tiiviste yms? eihän se voi olla mikään sähkö juttu? niitähän on pumpussa sammutin?,kiekkamit.? ei kait siinä muuta oo?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.11.2011, 00:14
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Suodatinjalka kannattaa testata pikku paineella, voi olla käsipumpun kalvo rikki.

Ei oikeastaan voi mikään sähköjuttu olla.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.11.2011, 17:44
tommitt tommitt ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 05.12.05
Sijainti: Kempele
Viestit: 282
Perusasetus

laitoin uuden poltto aine putken suoraan pumpulle ilman suodatin jalkaa ei auttanut vielä röpöttää
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.11.2011, 17:47
Kilppari Kilppari ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.10.11
Sijainti: Nummi-Pusula, Finland
Viestit: 32
Perusasetus

Yksi kysymys (taasen)
Hilux vm 99 66 kW
Mistä lähtien tuo auto on saanut 75 kW tehot?
Miten nuo tehot on otettu irti?
Saako 66 kW:ta mitenkään noihin tehoihin,niin että kone kestää ja millä keinoin?
Käykö 75 kW moottori ns " heittämällä" -99 autoon.
Kiitos
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? henteri Tekniikka & Jutustelu 20 02.03.2008 20:02
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? -Ville- Tekniikka & Jutustelu 8 20.02.2008 21:15
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? Jari_M Tekniikka & Jutustelu 2 23.05.2007 20:24
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! A45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 25.04.2006 18:14
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? Tekniikka & Jutustelu 7 03.12.2004 21:34


Sivu luotu: 06:50 (GMT +2).