![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Nopee kysymys: Mitä nestettä on lukkojen kytkentäsylinterissä? ![]() Ihmettelin ku omassa ei etulukko aina menny päälle, ja kurkkasin onko nestettä. Kuppi oli ihan tyhjä, niin ei ollu mitää mistä ottaa selvää onko öljyä vai mitä...
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mulla toimii paineilmalla.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
äkkiä luulis toisin, mä oisin veikannu jotta jarrunestehillä toimis, vaan ylläripylläri, pikku googlaus antais tulokseks: ATF !
(kannattanee varmistua kuitenkin vielä...) tällainen teksti kuulemma 411 ohjekirjassa: "The hydraulically operated differential lock must be bleeded after each work on this system. This system, contrary to hydraulic all-wheel brake, is not filled with brake fluid but with high pressure transmission oil ATF For bleeding use a special apparatus in order to prevent serious consequences. Bleeding is done acc. to the pressure method with help of a special apparatus (fig. 33) which is screwed on to the actuating cylinder in driver's cab. Using a manual pump, the high pressure transmission oil (ATF) in the container will be put under pressure and pressed through the lines to the bleeding places at both axles, which open one after the other. There control that no more bubbles rise. The same work system as to bleed hydraulic brakes. This work should be done only at a Service Station. For safe bleeding it will be of advantage to start with bleeding the actuating cylinder in the cab separately. This is particularly important when a cylinder has been newly installed and new oil is filled in."
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 05.11.2011 21:37 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jarrunestettä niissä käytetään.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kun sitten kiinnostaa muuttaa lukkojen ohjaus paineilmalle, niin mulla olis 2 kpl vipumallista 3-tie paineilmaventtiiliä.
hp.85e TEMÄHIK 050-4636766 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tästä isänpäiväksi "budjetti" -Moggi toivelistalle ; )
http://www.youtube.com/watch?v=_cfHj...eature=related
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Nii, ja pitääkö lukkojärjestelmä ilmata jotenki?
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#8
|
||||
|
||||
![]()
ilmaus ihan kuten jarruissa, painetta kahvasta ja nippoja alempaa yksitellen auki, eli akseli kerrallaan...
eli täytyy ilmata jos on ilmaa, ei toimi sekoituksella ![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#9
|
||||
|
||||
![]()
mites tuo 404:sen "lattarautakeppin" toiminta? tuntus 3 asentoa olevan. takaveto/nelikko vipuhan se on ja ylhäällä nelikko ja lukot kii kait mut mitkä ne kaks muuta asentoo on?
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eli sielä jossain pitäis olla myös ilmausnipat, etsimään... ![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jutustelua | Elmo | Jokes | 0 | 21.08.2006 12:33 |
Millaisia Unimoggeja siviilissä ja kilpapuolella | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.08.2005 20:23 | |
Mielipide (jutustelua, ei tekniikkaa) | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.09.2004 20:00 |
M: Ohi aiheesta, mutta... | bj45lava | O/M/V Muut | 0 | 22.02.2004 19:30 |
MM-finaalikuvia, aiheesta ja aiheen vierestä | Laskos | Jalkapallo | 0 | 01.07.2002 13:33 |