Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 03.11.2011, 21:07
masa d:n Avatar
masa d masa d ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.11.11
Sijainti: salo, Finland
Viestit: 50
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kesis Näytä viesti
Mites se viides päivä lauantai sopis porukalle? Häiritseekö jälkikisoja?
Sais kisailijat yhen vapaa viikonlopun ja ehjättyä vehkeet jos tarvii.
Myöhemmäks ei voi jättää,sit on isänpäiväviikonloppu ja sen jälkeen muuta ohjelmaa.


Tervehdys. Saakos pelipaikalle tulla ihan vain katsomaan kun sain offikärpäsen pureman? Pääsisi vähän tutustumaan lajiin paremmin kun on tuo oma projekti alkamassa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SALON SEUDUN OFFROAD RY:N VUOSIKOKOUS 2.4.2011 -Kaisa- Tapahtumat 8 02.04.2011 07:30
Tapahtumia Floridassa...Nyt kuvia jos kiin... MakeO Linkit 22 08.03.2006 08:18
Tapahtumia Juniori83 Linkit 1 04.10.2005 08:52
Liikaa tapahtumia ??? Ex_inkkari Chit-Chat 3 11.09.2005 21:49
Salon Nörtit mikk0 Jokes 0 17.02.2003 10:54


Sivu luotu: 19:56 (GMT +2).