![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ette sitte yhtään häjympää hetkeä tän topikin perustamiselle keksiny.... ihan ku ei olis Moggi-kuume liian korkeella jo valmiiks ![]()
__________________
Suzuki = Way of Life! '97 Subaru Legacy Outback '99 Citroën Xantia Break 2.0 16V AT '82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter" |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Sama vika. Onneks puuttuu C-kortti ja kukkarossa asuu nykäsen Matti!
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Miten muuten entisen autona palvelleen vehkeen voi traktoriksi muutoskatsastaa? Mitkä ovat vaatimukset? Tuo yksi Moggihan näytti olevan laitettu jo tehtaalta tullessaan traktorin kilpiin, joten luulisi olevan mahdollista myös jälkikatsastaa traktoriksi. Tiedä häntä. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ei saa mitenkään traktoriksi noita uudempia vehkeitä, ollut joskus aikaisemminkin juttua käsittääkseni. Ehkä haulla löytys.
Onko tuossa traktori mogissa muuten ihan normaalisti takajouset? |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Joo näytti olevan tuossa toisessa Moggi ketjussa juttua tuosta että vanhat Mogit on saanut työkoneiksi. Muistaakseni 50-luvulla.
Hitto on pätevän oloinen peli tuommonen. ![]() Linkki tuohon mainittuun viestiketjuun: Moggi kysumyksiä |
#6
|
|||
|
|||
![]()
ROCKY, mikäs ton sun 2010:n valmistenumero mahtaa olla?.
Mulla on Vakolan koetusselostus nro 171 Unimog-dieseltraktori, nelipyörävetoinen, vuodelta 1954 jossa testiajoneuvona on 1952-mallinen valmistenumeroltaan 20104-01259/52. Eli 2010 on ilmeisesti ainoa malli joka menee heittämällä traktoriksi, 411 on jo eri malli, riippunee tapauksesta että onnistuuko vai ei kun on ikäänkuin eri mallisarjaa. Paikallisella konttorilla on käyty asian tiimoilta ja sieltä olivat AKE-een yhteydessä, mutta AKE tyrmäsi traktorirekisteröinnin uudemmista malleista. Tosin siinä perustelupaperissa on muutama pointti johon vois vedota. ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Joo tämä minun moggi on juuri se vakolan testaama, ihan mielenkiintoinen selostus ei selvinnyt koetuksesta vaurioitta
![]() Jotain pientä punnertamista on käyty ake:n kanssa oiskohan ollu joskus 60-luvulla, mutta sai poikkeusluvan pienin ehdoin (nopeus) ja pysyi traktorina. Takana on myös jouset (melkoinen kiikkulauta) Niin ja tämähän on UNIMOG isolla U:lla mersun merkkiä ei löydy keulasta, mersu tunnusti syrjähyppynsä vasta hieman myöhemmin ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
.....lissää löylyä.....siihen löytyy meiltä oivaratkasu...... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jutustelua | Elmo | Jokes | 0 | 21.08.2006 12:33 |
Millaisia Unimoggeja siviilissä ja kilpapuolella | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.08.2005 20:23 | |
Mielipide (jutustelua, ei tekniikkaa) | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.09.2004 20:00 |
M: Ohi aiheesta, mutta... | bj45lava | O/M/V Muut | 0 | 22.02.2004 19:30 |
MM-finaalikuvia, aiheesta ja aiheen vierestä | Laskos | Jalkapallo | 0 | 01.07.2002 13:33 |