![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Hartikaisen setissä tais olla uudet takajousetkin, mut silti. Fiksun näköiset palikat sorvattu, onkohan mitat vielä tallessa jos sattus tarvetta ilmenemään?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Nuohan käynee myös uudempiin hiluxeihin. |
|
||||
|
||||
![]()
Joo, ja samat palikat ne on tässä FJ:ssäkin. Tosin taitaa tulla jotain muuta tilalle.
|
|
||||
|
||||
![]()
Löytyiskö mittoja/piirustusta korotuspalikoista?
cruiserissa keula nyökällään, dobinsonin setti alla mutta tarttis saada eteen vielä lisää tilaa renkaille. |
|
|||
|
|||
![]()
Kännykästä löytyy kuva sorvaamon jäljiltä,laita sähköpostia niin paluupostissa saat kuvan ja mittoja.
K.kilpia@gmail.com |
|
|||
|
|||
![]() Kiitos vinkistäTossa ennen ja jälkeen kuvat mun -06 Hilusta. Hieman muutti ulkonäköä. Saa nähdä menikö kuvat oikein. Sama sarja meni alle kun sulla. Korotusblokit eteen ja uudet iskarit ja korotusblokit taakse. Uudet karheammat renkaat tulossa kesäksi ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mä katselin ton videopätkän missä ne varustelee noita Hiluxeja etelämannerta varten. Aika massiivisia muutoksia ja raudan pätkimistä. Kyllähän ton hinnan Arctic Trucsilla ymmärtää kun summaa noita muutoksia yhteen.
Tuli kyllä mun vähän Hilu erilaiseksi ajaa. Mulla meni ainakin aika löysäksi Hiluxin takapää ton korotuksen jälkeen, vaatii varmaan aikaan totutella. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Arctic Cat 500 4x4 mönkijä -05 | panzer | O/M/V Ajoneuvot | 19 | 30.01.2012 12:24 |
Myydään Arctic cat F6 -04 | artsi777 | O/M/V Muut | 2 | 06.04.2010 05:38 |
Myydään / Vaihdetaan Arctic-cat 400 4*4 | Siperianlutikka | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 05.04.2009 10:36 |
Myydään Osina arctic cat 600 | Rekisteröimätön | O/M/V Muut | 7 | 26.01.2009 22:03 |
M/V: Arctic Cat ZR 500cc -01 | Armo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 09.10.2007 17:01 |