![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Siul on hyvä aihio! Normi muutoskatsastuksen rajat ei tule vastaan pikku muutoksilla
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ehä tuo siun oo? .. sehä oiski vinkee peli ku laittas tuollaseen vanhaan koppaan sen srt tekniikan![]() ![]() keulan osia tänää parsin kasaan. kaik lommot oiottu sisä loksuista ja kaik reiät hitsattu ompee. tahtoo mahtollisimman kliinin näkösen pannu huoneen toisee ei tarvinnu ku 2 pientä paikkaa mut toine oliki sit iha katastroohvi. siihe on joskus laitettu isompaa akkua varte teline ja sehä ei irrontkaa iha helposti. helvetinmoine reikähä siihe jäi ja ois ollu jättiläis homma parsia kasaan ni aikani ku kaivelin varaosa varastoa ni sielthä löyty ton portto jeepin loksut mätä vikaa on mut ei mitää mahotonta. kuvia ei oo ku ketään kiinnosta katella paskasia ruosteisia pelti lirpukkeita. tai jos mie nyt jonku kuvan laitan jostaki ![]() kohta ku on taas lumet maassa vois ruveta tätäkin ehjäilemään..
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#3
|
||||
|
||||
|
töitä oon painanu sellasee tahtii ettei oo kerenny oikeen panemaan jeeppiä.
no jotaki kummiski. rungon vein just äske hiekotus paikalle. lauantainaki töihi mut jos sen jälkee vaik puhaltas. saas nähä mitä tulee sittehä ei oiskaan muutaku pientä muutosta jeepin rungon rektaaliin eli aisojen nosto+ vihdoin se riipukkeide kääntö ku amerikkalan pojat kehu et on nii hyvä viritys ja tarkotushan ei oo korottaa samalla.taka tai joku mikälie keski vinssin paikka pitäs kans keksiä? taidan turvautua lemiläisen insinööri toimiston apuun ja pyytää ihan oikean ongelman ratkojan paikalle
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#4
|
||||
|
||||
|
pakko oli keksiä jotai muuta hommaa ku ei huvittanu käyä puhaltelemaan
![]() keskimmäisen poikki palkin korvasin vähä viksummalla ku ei tuo vanha oikee soveltunu sinkittäväks 60x60 rhs ,jalat 60mm jotai putkee ja vähä jäkistys lappuja. tää jäi siis viel kesken ku tuoho pitäs napostella se vinssin peti kans. tuollaset levyt tuli tuohon. en muutakaan keksiny. sinkittämise kannalta paska rakenne mut toine ois ollu boxaaminen ei kiitos. tuosta kohtaa nää kuulemma ratkeilee. eiköhä tuo jotaki auta. 6mm levyä tais olla ![]() korin kannakkeen tein kans uuven. ei jää iha nii alas. hitto kyl on mukavata rakennella. eiköhä tuota oo koht nii paljo "paranneltu" ettei enää leimaa saa nooo... pihan auraukseen/polttopuun ajoonha tuo oli tulossakin
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#5
|
||||
|
||||
|
onkos tossa bosch syöttöpumppu? miten siihen ja sen säätimeen vaihdetaan öljyt, tai siis miten vanhat saa pois? ilmeisesti ainaki siirtopumpun pultit avaamalla
otetaanko säätimestä vaan takakansi auki?
__________________
rocky projekti odottaa kesää. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
minimecci täs on. hiukka uudemmissa on sit sitä parempaa>bossi
tuos on iha pohja roppu, tarkistus roppu ja pääl lisäämistä varte viel 1. hiukkasen on kokeilu oho linjalla tää miun tekniikka puolen tietämys vielä ![]() sisau45 varmaa tietää tuon bossilaisen anatomian paremmin
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#7
|
||||
|
||||
|
pikkuse tein etiä päi runko hommeleita. ei puhallusta vieläkään
kehtoittaa..hyi hitto ku on ruman näköne tuo taka runko... sojottaa mihilie ja kierokin oli viel. 13mm vas reuna alempana.nonni! näyttää paremmalta 3mm jäi heittoa mut ehä myö pienistä..jättö kulma tais vähä parantua. liitos kohtiin tälläset. sisä puolelle tein tollasen kolon et pääsee korventaa kunnolla kiinni. eli tost pampula viiva hommelien kohalta ![]() ja ehä siint keski vinssi hommasta tullu herttastahevonvittua ei mahu ei pysty ei oo järkee. joku siirreltävä vinssi peti pakko tehä. mut ei sellasta kilinkolin vetokoukkuputki kiinnikkeistä.. jotai jännempää = kallis,painava,epä käytännöllinen,ruma. eli sellane normal viritys
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Boschin rivipumpuilla varustetuissa valmeteissa on paineletku lohkoon. Eli moottorin öljy voitelee myös pumpun. Ylimääräinen öljy kiertää takaisin joko jakopään kautta, tai sitten pumpun kyljessä/perässä on paluu putki/letku lohkon kylkeen.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
| KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
| KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
| KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
| FLAT BED lavan teko Kingcap nissaniin | Rouveri | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.10.2010 16:37 |