![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
No edessähän tulee se ongelma, että camber-kulma menee pieleen kun jousen etupää laskee. Toisaalta pidemmillä kiikuilla saa enemmän ulosjoustoja. Kiikun pitäisi tosiaan nojata vähän yläpäästä akselia kohti ettei jousitus mene entistä pintakovemmaksi. Tähänhän auttaisi rungon puolen kiinnikkeen siirtäminen akselia kohti.
Kiikun kääntyminen ulosjoustossa sisäänpäin kannattaa estää jotenkin (anti-inversion shackle). Old Man Emun takakiikut on kolmion muotoiset s.e. kolmion kaikissa kulmissa on pultit, ja "vapaaksi jäävä" osuu runkoon ulosjouston ääriasennossa estäen väärinpäin linkkuun menemisen. Etupäässä sama on hoidettu nipukoilla kiikkujen päissä... äh, sano jos ei selviä niin otan kuvat. -- Antti R. 1978 HJ-45LP |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
TOYON AKSELEISTA? | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 15.05.2007 07:39 |
M: Pajeron kiikut | Ippe911 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 20.11.2006 00:58 |
M: toyon vanteet | BJV-8 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 23.04.2006 12:20 |
kiikut? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.07.2004 08:16 | |
Toyon Levyjarrut | Jörmelö | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 24.12.2003 00:19 |