![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Mitkäs pohjaanlyönti kumit teillä on tässä edessä? Kun itse olen nyt puuhastellut tuota 603 tuonne konehuoneeseen niin näyttää siltä että taitaa ottaa kiinni maksimi sisään joustossa
|
|
||||
|
||||
![]()
Ihan ne on ne aidot ja alkuperäiset. Akselissa on korotuskakku eikös siulla oo sorvattu kakkara yläpäässä joka ei rajoita joustoa
|
||||
|
||||
![]()
Onhan siellä sellanen kakkara. Kymysys mikä on tuolla kone huoneessa iskari tornin sisässä sellanen pikkunen (voisin veikata solenoidiksi) sylinterin muotoinen sähkö härpäke mihin tulee kaksi letkua? Paha mennä arvailemaan kun siellä on aluksi ollut se 5 pyttynen 300 ja sitten se 280 bensa ja näiden tuloksena konehuoneessa on paljon ylimääräistä. Onko näissä sammutin siinä vai virtalukollako se yhdistää letkut?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Juu taisin sitten olla sokia ja katsoa väärin että siihen olis piuhoja menny ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mulla oli vasemmalla iskarin läheisyydessä kurasuojan pellissä "tuntematon esine". Kaiketi magneettiventtiili, johon meni kaksi johtoa, ja paikat kahdelle letkulle (letkut poistettu aikaisemmin). Minulle selitettiin, että ko-laite liittyi aikoinaan auton G230 bensavarustukseen, nyt dieselinä, raksin sen pois.
|
|
|||
|
|||
![]()
Rojekti on ollu nyt jäissä jos jonkinlaisista epämääisistä syistä johtuen eli silloin on hyvä aika tehdä "toimistohommia" eli tyhmiä kysymyksiä osa xxx katsastusta ajatellen... Lakeuden kutsu lähestyy uhkaavasti...
![]() Aiheena alleajosuoja. Korotetussa vehkeessä tarvitaanko sitä? Jos tarvitaan niin missä menee raja, monta senttiä min. korkeus ennen kuin vaaditaan ko. härveli? Haku antoi kovin vaihtelevan kuvan asiasta... Tietoo varmasti on ken sitä vain malttaisi meille jakaa... ![]() |
![]() |
Luokat |
mercedes, mersu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nivan muokkausta orggisluokkaan (valmis.) | Patu925 | Maasturiprojektit | 77 | 11.04.2011 20:28 |
Myyty G-Mersu | timoanterol | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 02.09.2010 20:49 |
Myydään G Mersu | MBG | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 02.02.2010 19:10 |
Ostettu G. Mersu | JEO | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 04.12.2009 11:05 |
m: mersu | cj5 | O/M/V Muut | 0 | 11.08.2003 13:47 |