Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 30.03.2004, 08:00
Tepa Tepa ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 27.11.03
Sijainti: Roicity, Finland.
Viestit: 27
Perusasetus

Itsellä on Yj ja siihen verrattuna Tj on ajoltaan sivistynyt eli kierrejousitus on vienyt ajomukavuutta eteenpäin reilusti, ainakin kadulla. Kierrejousitettuunkin alkaa saamaan jo mukavasti jousituskorotusosaa ym. 4 litranen vie tosielämässä oikeasti (siis oikeasti) paljon ainetta auton/koneen kokoon ja käyttötarpeeseen nähden + siinä on vakiona armottoman pitkä välitys (jo vakiorengastuksella), ja nelivaihteinen automaatti tais tulla kumpaankin vasta 03' malliin,joten koeaja sekä 2.5 (2,4) -koneinenkin ennen ostopäätöstä. Itsellä Tj myös 'normaalissa' talviajossa (Rovaniemellä..) ja tarkenee/toimii moitteettomasti, joten suositella voin. Tilaa varsinkin takapenkkiläisille/matkatavaroille pelissä on aika rajoitetusti, mutta siihenhän pitää olla eri peli..

Suburban 6.5 Td,At 265/70 17
Wrangler YJ,31"Mt, 4,10
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
jeep wrangler f250 Tekniikka & Jutustelu 2 23.12.2007 19:34
M: Jeep Wrangler YJ 4.0 -92 hiski1 O/M/V Ajoneuvot 0 26.08.2007 21:03
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 O/M/V Ajoneuvot 0 05.03.2006 14:05
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 O/M/V Ajoneuvot 2 14.02.2006 15:51
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 O/M/V Ajoneuvot 0 23.01.2006 18:43


Sivu luotu: 17:57 (GMT +2).